Friday, 9 July 2010

Beijing Mariii ^_^

Assalamualaikum .

Haloo - Haloo , Queenara's here ! Eh eh , nak tau tak ? Abang kesayangan aku dah balik ! Hehe ^_^

Kalau tak silap aku , abang sampai Malaysia semalam kot . Then dia tumpang semalam kat rumah profesor dia dulu kat KL sebelum balik JB . Nama profesor tu , Professor Awang :) Sekarang ni katanya , abang aku memang ikut apa saja yang Prof Awang buat kat Beijing tu untuk tambahkan ilmu dia , buat research macam-macam , kadang-kadang tu diorang keluar dari Beijing , merantau ke negara lain . Best kan ? Dalam pada nak belajar , dapat melancong sekali ! Sambil menyelam minum air . Harharhar ~

Pagi tadi dia sampai JB and baba jemput dia dekat bus stop Taman Tun Aminah . Lagi pun hari ni baba tak meniaga . Lepas ambil abang , terus baba ambil aku balik sekolah pulak . Dah sampai rumah , abang cakap dia ada belikan something untuk aku . Tengok-tengok ada camera ! Melonjak keriangan aku dibuatnya hahaha . Akhirnya ada jugak camera sendiri . Lepas ni boleh lah acah-acah jadi photographer kan ? Cuma camera tu bukan camera yang professional photographer guna punya la .

Abang akan stay kat sini sampai hari raya kedua nanti ,then dia akan terus fly balik Beijing semula . Kalau nak jumpa dia lagi , kenalah tunggu dia habis belajar dulu . Lagi setahun setengah habislah tu .

Untuk adik tercinta pulak , abang belikan kereto control dan kamus bahasa Cina . hahaha berbelit lah lidah budak kecik tu nak cakap mandarin nanti ! Aku pun boleh guna kamus tu kalau nak . tu cuma untuk pengetahuan tambahan je untuk adik sebenarnya . Selain sebuah camera , abang ada jugak belikan aku sebuah beg , cantik sangat ! Sumpah tak tipu . Setakat ni je dah 2 jenis beg aku dapat sebagai ole-ole dari Beijing oleh abang tercinta hehe ~~

Thanks abang , :D
Kat sini aku sertakan gambar-gambar abang aku dan kawan-kawan dia di China , mostly in Shanghai
ENJOYYYY ~

[♥] kawan-kawan beliau ~~ c; [♥]



[♥] Abang dan Kak fafa ~~ c; [♥]









No comments: