Tuesday, 28 September 2010

Am I Right ?

emo love Pictures, Images and Photos

Am I right ? huh ? Betul ke apa yang saya buat ni ? Saya dah betul-betul tinggalkan dia .. Saya rasa bersalah sangat ..Tapi saya tak boleh dan tak mampu nak tipu dia dan juga diri saya untuk selamanya ... Maafkan saya awak ... Kerana mengguris hati awak .. Awak perlu lupakan saya .. Saya tak layak untuk awak , saya minta maaf ...

Saya tak rasa yang kita boleh teruskan hubungan ni kalau hati saya dah berubah . Saya harap awak faham . Saya takde niat pun nak sakiti awak . Saya cuba untuk jujur tentang perasaan awak . Biarlah awak rasa sakit kerana kejujuran saya , saya tak nak awak rasa sakit kerana penipuan saya . :'(

Saya tak pasti yang keputusan saya ni tepat atau pun tidak . Tapi saya harap saya tak salah buat keputusan . Ini keputusan saya dan saya harap awak boleh terima dengan hati terbuka . Maafkan saya awak ...

No comments: