Tuesday, 21 September 2010

You're Suck

Assalamualaikum .

Hurmmmmmmmmmmmm ...
Aku kecewa dengan dia ..
Kecewa sangat ...................

Kenapa dia buat aku macam ni ?
Aku ada buat salah ke kat dia ?
Aaaarrrrrgggggghhhhhhhhhhhh !!!

Tension laaa !!!
Suka sangat kau elakkan diri dari aku kan :(
Kalau aku ada buat salah ,
Cuba bincang elok-elok ....
Bukan macam ni caranya ...

Aku call tak angkat ,
Aku mesej pun tak reply ,
You hurt me so damn much ,
Did you know that ?

Well ....
Kalau kau dah ada orang lain ..
Bagitahulah aku ..
Aku akan undur diri tanpa kau suruh pun ..
Aku takkan ganggu hidup kau lagi ..
Aku bukan jenis perempuan yang terhegeh-hegeh kat orang ..

Maaf ..
Aku sakit hati sangat dengan perangai kau ..
Aku takkan cakap apa-apa lagi dah ..
Lepas ni , TOLONG
Jangan kau contact aku lagi ..
Jangan kau berharap untuk dapat berjumpa dengan aku lagi ..
Dan jangan berharap semua yang kita plan akan terjadi .. !!

No comments: