Tuesday, 19 October 2010

Dear Dom , Love You :)

Assalamualaikum .

Sorry sorry sorry , lama dah aku tak online . Dah berhabuk dah blog aku ni kan . Aku teramat busy sekarang ni . Tapi jangan risau , blog ni sentiasa berada dalam priority aku hehe .

Okaylah , lama menyepi tak bermakna hidup aku pun hilang serinya kan ? News paling latest sekali ialah aku dah jumpa jejaka impian aku hehehee . Mula-mula tu aku macam tak sangka la , cepatnya semua ni berlaku . Lebih cepat dari kilat . Sedar-sedar je aku dah suka kat dia . Cehh tipu la tu , hahaha .

Jom berkenalan dengan dia . Berkenalan je , jangan gatai-gatai haaa ! Hehe . Kalau menggatal siap la , aku report kat balai polis hehehe . :P

Nama diberi : Zulhanafi Kamaludin
Nama panggilan : Dom
Nama femes : Dominic Darius Zulhanafi Kamaludin
Status : Milik saya [♥]
Umur : 19 xD

[♥] I ♥ you full babe ~

Kalau korang nak tahu , kitorang plan our first day sebelum kitorang sendiri declare tentang hubungan kitorang . PELIK KAN ? Bagi aku , agak pelik la sebenarnya . Plan nak jumpa je . Bukan date pun . Tapi tiba-tiba sebelum jumpa tu terjatuh sayang pulak , tu yang jadi date tu . Hahaha .

Aku harap hubungan ni berkekalan sampai bila-bila . Sebab aku dah penat mencari huhuhu . Biarlah aku teruskan apa yang dah pun bermula . Dan aku harap , janganlah lagi ada orang ketiga dalam hubungan kali ni . Aku cuma nak setia pada yang satu je , nak setia pada dia sorang . Dan aku harap dia pun setia dengan aku sorang . :) Semoga Allah merahmati hubungan kami . Doakan kami ya ! >_<

No comments: