Wednesday, 17 November 2010

Sedihnyaaa... :'(

Assalamualaikum .

Hye korang... Sorry lama tak unline... Busy sangat... Next week SPM... Takde mase nak outing or pergi CC... Cuak sangat ni... Boleh ke aku jawab soalan dengan baik nanti? Risau sangat taw tak...

Aku nak share satu story ni... Tak taw nak mulakan dari mana.. Serabut dah kepala otak aku ni... Ya Tuhan.. Kuatkan hamba-Mu ini... Aku rasa lemah tak berdaya lagi dah.. sahabat baik aku [zam], dah berubah 100%! T______T

Aku sayang dia.. Tapi dia betul-betul dah berubah.. Dia kata aku buang dia sebagai kawan.. Aku tak peduli kan dia lagi... Aku selfish... Sejak couple aku tak pernah hubungi dia lagi... Dia kecewa sangat dengan aku... Dia kata dia tak patut sayang kawan macam aku... Zam, kau betul-betul maksudkan apa yang kau cakap tu? Aku sedih sangat... Hanya Tuhan je yang taw perasaan aku... AAaarrgghh !!

Kau sanggup maki dan gaduh dengan BF aku semata-mata sebab masa aku bersama kau berkurang ke? Zam, aku tak sangka kau tak suka aku couple dengan Dom.. Aku sayang kau.. Tapi Dom pilihan aku.. kau tak payah la buat macam-macam alasan.. Aku tau kau tak suka kat Dom.. Tapi kenapa? Dom buat apa kat kau sampai kau layan dia mcm tu? Zam, aku tak pernah buang kau dari hidup aku..! SUMPAH DEMI ALLAH.. kau sentiasa dalam hati aku... Honestly, kau memang sahabat yang baik.. Tapi aku tak faham kenapa kau berubah sampai macam ni sekali....

Aku sayangkan persahabatan kita.. Tolonglah Zam.. Maafkan aku kalau semua ni berpunca dari aku.. aku betul-betul tak sangka persahabatan kita berakhir macam tu je.. Kau dah tak sayang kat aku lagi? Mungkin betul cakap kau.. Aku ni selfish... Lebihkan BF dari sahabat sendiri.. Padahal kau yang banyak tolong aku masa aku bergelumang dengan masalah... Kau tak patut dapat kawan macam aku... BUT PLEASE... Tolonglah jangan salahkan Dom.. Dia tak taw apa-apa pun... =(

Kalau kau nak salahkan aku, silakan.. Aku memang bersalah... Aku selalu buat kau kecewa dengan sikap aku... Kau patut benci aku... Aku terima apa pun kelakuan buruk kau terhadap aku lepas ni.. Nak maki? Maki la... Nak benci? Benci la....

Kat sini, aku terlalu merindui kau.. Kau yang selalu ceriakan hidup aku yang suram.. Aku dah tak sanggup nak telan pahitnya kesan perbuatan aku ni lagi... Aku sanggup buat apa saja untuk dapatkan kepercayaan kau balik.. Zam, kalau betul apa yang Kak Zie cakap, yang kau sayangkan aku lebih dari kawan, kenapa tak bagitau aku awal-awal..? Kalaulah kau tau, yang aku pun PERNAH menyayangi kau lebih dari seorang kawan, tentu semua ni takkan terjadi kan....

Tapi sayangnya, Dom datang waktu kau terlalu sibuk dengan kehidupan kau.. Aku rasa terabai.. Aku tak dapat hubungi kau selalu sebab aku sendiri ada masalah kewangan... Aku takkan bagitau masalah remeh macam ni pada kau, aku tak mahu membebankan kau lagi... Aku harap kau faham kenapa aku jarang call kau, mcg kau... Tapi ternyata kau tak faham! Akhirnya kita gaduh.. Dan kau jadikan alasan aku kurang luangkan masa bersama kau supaya kau dapat marah aku.. Aku rasa bersalah sangat kat kau, kat Dom, dan kat diri aku sendiri..

Maafkan aku Zam...





- semuanya tinggal kenangan je sekarang -