Saturday, 22 January 2011

PERUBAHAN ?

assalamalaikum...

entry kali ney nak cakap pasal ap ye? aku agak tersentak dgn komen seorang kawan kat fb...btul ke aku yg brubah? mgkin btul...aku dah brubah...brubah sgt...HAHA...pndpt korang plak? haiz...

aku tatao nak ckp macam mane lg....kite mgkin tak sdar ap yg kite buat n mcm mane prangai kite sblum ney...org luar yg akan prasan smue tu...ye, org luar...bukan diri kite sndiri...aku akui tu...tp yg buatkn aku trkejut, org yg ckp mcm tu sbnr nye org yg tak rapat dgn aku...atau sng citer, org yg tak pnah tegur aku lgsg...mmg trkejut aka shock hbis...

aku brubah krna da ad bf? btul ke mcm tu? so mkne nye aku tak ptt ad bf la kn...ala, aku bukan menang kn sgt bf aku tu...cume aku tatao nape tak rmai yg suke kami couple...hal remeh je tu kot...tp myb rmai yg anggap hal tu hal pnting... ape punce sume ney brlaku?

AARRGGHHHH~!! aku pening sudaaa....tlg la kmbali kn diri aku yg sbnr....aku bukan mcm ney...aku bukan jenis org yg lupe kwn....aku tak pnah buang kwn....aku tak pnah tak pedulikan kwn2 aku...aku tak pnah wat mcm tu kat kwn2 aku semata2 krna bf aku....shit!

its just too late...

taw nape aku ckp mcm ney...? sebab, aku pnah gadu dgn mmbe baik aku smate2 dy tak suke kn bf aku...alaa aku pnah story dlm ney la...kenangan jer sume tu....tp bile ad org yg ungkit pasal hal ney aku rase aku ney bodoh sgt...bf ley cari merata2 tmpt tp kwn baik yg ikhlas susa nak jmpe...

ye, btul tu....tp sume tu dah tlmbt sygs...aku ney dah jaoh trsasar agk nye...buta krane cnta wakakaka lawak bodoe suda,,,,hehh whatever la....tk pngetahuan korg aku pnah mintak maaf nan kwn aku tu tp dy wat bdoe jer...fine la....kite idop sndiri2 kubur pun lain2 so aku tak nak pkse dy....aku kn ego hahahaha bengong....ego tak ley ke letak tepi je? degil gak aku ney...

wawawawawawawawawwwawawawa...........

AKU RINDU MASE DULU2....rindu siaa.... :)






No comments: