Monday, 21 February 2011

Bila Hati Mula Berbicara ? -

assalamualaikum...

terasa macam nak check-in lagu fav aku dalam nih la...=| mungkin 2/3 lagu...yang pastinya sesuai dengan mood aku sekarang...hehe...eah, just lirik lagu jea taw...sebab, lirik lagu toe menggambarkan perasaan aku...perasaan yang macam mana? tak tahu nak describe, tapi sure korang akan faham bila dah baca...lirik lagu ney telah mewakili hati aku...mungkin aku tak mampu nak luahkan....jadi, lirik lagu ney agak membantu :)

JANGAN PERNAH BERUBAH - ST12

Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas tuk bertahan...

Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas tuk bertahan...

Kau meninggalkan ku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaanku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan...

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah...

Kau meninggalkan ku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaanku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan...

wuoohoohoo...

JANGAN PERNAH KAU COBA UNTUK BERUBAH
TAK RELAKAN YANG INDAH HILANGLAH SUDAH
(2x)

=|

JAR OF HEARTS - CHRISTINA PERRI

I know I can't take one more step towards you
Cause all thats waitin' is regret
Don't you know I'm not your ghost anymore
You lost the love I loved the most

I learned to live, half alive
And now you want me one more time

Who do you think you are?
Runnin' round leaving scars
Collecting a jar of hearts
Tearing love apart

You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
Don't come back for me
Who do you think you are?

I hear you're askin' all around
If I'm anywhere to be found
But I've grown too strong
To ever fall back in your arms

I learned to live, half alive
And now you want me one more time

And who do you think you are?
Runnin' round leavin' scars
Collecting a jar of hearts
Tearing love apart

You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
Don't come back for me
WHO DO YOU THINK YOU ARE?

It took so long just to feel alright
Remember how to put back the light in my eyes
I wish I had missed the first time that we kissed
Cause you broke all your promises
And now you're back
You don't get to get me back...

=|

UN-BREAK MU HEART - TONI BRAXTON

Don't leave me in all this pain

Don't leave me out in the rain
Come back and bring back my smile
Come back and take these tears away

I need your arms to hold me now
The nights are so unkind
Bring back those nights
When I held you beside me

Un-break my heart...
Say you'll love me again...
Undo this hurt you caused
When you walked out the door
And walked outta my life

Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart......
MY HEART

Take back that sad word GOOD-BYE
Bring back the joy to my life
Don't leave me here with these tears
Come and kiss this pain away

I can't forget the day you left
Time is so unkind
And life is so cruel
without you here beside me

Un-break my heart
Say you'll love me again
Undo this hurt you caused
When you walked out the door
And walked outta my life

Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart...

...................

Don't leave me in all this pain
Don't leave me out in the rain
Bring back the nights when I held you beside me

Un-break my heart
Say you'll love me again
Undo this hurt you caused
When you walked out the door
And walked outta my life

Un-cry these tears
I cried so many nights
Oh, un-break my heart
Un-break my heart, oh baby

Coma back and say you love me
Un-break my heart
Sweet darlin'
Without you I just can't go on
Can't go on

ehem...so, dah dapat imagine kan perasaan aku? yeah...~ bukan jiwang ye kawan, tapi sekadar meluahkan...aku boleh lupakan dia, tapi sejak akhir-akhir ni makin kerap dia muncul dalam ingatan aku...kenapa?? ntah...aku frust gila dengan dia...hahahahaha...hati sapa yang tak sakit ek bila cinta dipermainkan? orang yang buta hati memang tak mampu menilai mana kaca mana permata...aku harap dia bahagia walau dengan sapa pun pilihan dia...

kau bukan untukku...tapi aku masih berharap kita ada harapan....tak banyak, sikit je harapan yang aku pendamkan dalam hati...nak buang semua, aku tak mampu....apa-apa pun, diiringi waktu yang terus berjalan, aku harap dapat lupakan kau sepenuhnya....

ya aku tak sempurna...banyak kekurangan dalam diri aku...kenapa susah sangat untuk kau terima kekurangan aku sebagaimana aku terima kekurangan kau tu? hahahaha...yeah, aku lupa...kau perfect kan sayang? sebab tu ramai yang minat kau...ops, bukan minat lagi dah...tapi dah sampai tahap jatuh cinta maty kat kau...

kadang-kadang aku terfikir, siapa aku dihatimu? kawan? kekasih? atau paling malang, bukan siapa-siapa? huh...semua girls yang kau layan tuh....sapa? huhay...seronok bila kita main-mainkan perasaan orang...tapi tunggu ler, sampai waktu hati kau yang dipermainkan..baru kau taw ape tuhh sakit...sakit dilukai, sakit dicurangi, lagi-lagi benda tuhh berlaku kat depan mata...

banyak aku potpetpotpet malam nih kan? =| malam tanpa bintang....tanpa cahaya bulan...tanpa dia....hmmxx...tak salahkan kalau aku tutup pintu hati nih semata-mata nak lindungi hati aku dari terus dilukai? ya....tak salah =) setiap orang punya cara masing-masing....dan aku, ini caraku...

No comments: