Monday, 28 February 2011

corat-coret sahaja . . .

assalamualaikum...

tadi, diiringi mood yang tengah huru-hara tambah plak dengan sakit hati yang teramat sangat aku delete application mopetz wakaka. kenapa jadi macam tu? sebabnya, aku dikejutkan dengan perubahan sikap seorang kawan lama...eh bukan, dia sahabat... bukan kawan :)

tapi tu dulu la... sekarang persahabatan kami dah terkubur dah... aku tak boleh nak buat apa lagi... dia yang buat aku buat keputusan ni... bukan keputusan, tapi gerak hati la senang cakap... watpe nak pertahankan persahabatan yang dah semakin meruncing macam ni? walaupun dah setahun 6 bulan... ya walaupun dah setahun 6 bulan...

aku? alah normal la... kompom berendam airmata wakaka.. tapi tak lama pun. sebab aku dah tak heran dengan dia tuhh. aku tak kisah takde kawan dari ada kawan yang tak habis-habis emo... piiirahh... macam aku kisah? hukhuk... takpe2... lupakan pasal GADIS tuhh...

tadi, sebab nak lepas geram, aku call abg aku yang PALING SENGAL SEDUNIA.... pehhh sesuai tol title neh kan? hahahhha gurau jax abg, jangan amik ati k...wakakak =) bukan abg ait aka abg kandung aku... tapi abg angkat mengangkat diangkat terangkat wakaka takdelah.... dia sahabat yang paling aku sayang taw... nak taw kenapa? haaa ni nak gitaw skit sebelum aku jawab soalan sendiri tadi kekekek...  kao jangan pasan yo abg... aku jujur nih,, tak tipu.. ngahaha =)

dia - abg aku yang sengal tuhh, tak kisah lah mood aku teruk macam mana walau tahap ribut taufan beliung sekalipun tetap mampu buat aku berdekah...wakakaka... toe yang mood aku ok sekarang =) kalau tak tunggu seminggu dua macam tadi jadi kassim selamat lah aku nih kahkah.,.. kalau dah bergayut dengan dia, tak ingat dunia dah... all out taox! sebab dia sempoi jax... hahahah...

aku dah lame kenal dia... setahun lebih dah...ala sama jax macam budak yang aku story tadi... cuma cara kami kenal lain... fuhhh apa yang lain? ntah... aku rasa sama jax... ap yang lain ek? kekeke.. adelah... mao taw jax!

haha tadi masa tengah gayut dengan ini olang, macam bese laa... ketawa guling-guling sampai semput... cett... tak senunuhhhh tol wakaka... dari mood sedih aku bawak mase call abg terus mood aku epy balik.. dari kepale yang sedia kusott n serabott terus jadi santai... hape pnyer ilmu tah yang dia pakai? teruk la kao abg, ada ke patut.. wakakaka =)

dia kata, yang paling tak ley blah tuh bila aku gelak... macam CHIPMUNKS... piiiraahhh... ade ke macam chipmunks... ngahaha.. mintak maap bebanyak la abg, aku lau gelak emang tak engat dunia dah... nak kebabom sane sini un tak beri any impak wat aku hahaahhaha... siotttt je..

bagi aku, gelak selagi mampu...kang kao dah tak dapat dengar sore chipmunks gelak lagi kang baru taw abg... keh9.... sengal... (mulai sekarang aku kena cover gelak bile dengan dak sengal nip... kate nyer mao rakam sore aku yang macam chipmunks tuhh mase gelak... isk3 tak pasal2 aku kacau periuk nasi chipmunks T_T) kahkahkah....
kesian beliau3 neh nanti ahhahaha
tapi ape pun, aku dah epy balik.., mucho2 gracias yo abg...hahahahaaaahhaa... giler dah...

No comments: