Thursday, 3 February 2011

Tentang 'sSsuatu'

assalamualaikum...

hahaha...firstly, hope korang sentiasa happy...aku happy kalau korang happy..weeee! hmm okay, selalunya time-time macam ni mesti korang dah tidur an....tapi aku, still berjaga lagi kat depan lappy...padahal Mak Ngah dah pesan awal-awal suruh tidur ngee...aku cuma tak sabar nak balik JB jer haha...rindu doe...sebab tu tak leh tidur...sambil melayan adik sepupu aku tengok fav video dy kat U-tube neh...haha i'm gonna miss all this babe...duduk sini best jer cuma yang tak leh dielakkan, BOSAN duduk rumah hahahaha...pape pun, aku suka duduk sini....maybe lepas ni aku akan datang lagi...mesti datang punye hehe...

korang, sejak dua menjak nih kan, aku sedar tentang sesuatu la...mungkin tak begitu penting tapi dah terlalu kerap berlaku...setiap kali aku makan, aku akan tersedak...hahaha, aku ada gitaw kak long tentang hal ni....hmm...benda remeh tapi kalau tersilap langkah alamat mati tercekik aku? haaa....aku tak pasti kenapa aku selalu sangat tersedak...orang tua-tua kata, ada sebut nama kita kalau kita tersedak, tak pun, ada orang rndu kat kita wakakaka....

sapelah yang nak rindu-rindu aku eah? malang betul dia ehehehe....sebab, kalau aku dapat taw sapa dy aku nak dia stop buat macam tu...ehh korang nak ker aku mati tercekik? pehh sadis betul...kalau aku mati, akuu akan pastikan beria kematian aku tu masuk paper tajuk utama okay! haaa jangan main-main! kekekeke...and aku akan kacau dalang kepada semua nih...ececewahhh....merappin memanjang aku nihh...gilo sudaa weeee...

okay-okay...pagi nanti before 9 dah kena bertolak..tapi satu hape pun aku tak kemas lagi huhuhu...malas nyer nak mengemas! Mak Ngah cakap kenduri kahwin Abg Onn pukul 3 pm...so kena bertolak awal...sebab takut jalan jam...esok Chinese New Year wehh...agak-agak la wakaka....

kat sini, aku nak ucapkan Happy CNY buat semua member-member chinese aku...aku sayang korang....buat yang bukan chinese pun sama gak...wikikiki...kita kan 1 Malaysia kan? hah dah mula mencarut lagi dah aku nihh....hehe...pape pun, hope perjalanan esok lancar tanpa sebarang kejadian tak diingini eah... Ya Allah, lindungilah perjalanan kami sekeluarga...amin.....

hmm, sebelum aku bangun nak tutup lampu and tidur, aku nak cakap sikit....segala salah aku harap dimaafkan yea...kalau ada antara post-post yang menyinggung perasaan korang tolong inform aku...aku nak tekan kan yang semua post berunsur negatif dalam ni aku dah delete...balik JB aku nak mulakan hidup baru...tapi kalau korang tetap berdendam and tak nak maafkan, it's okay..cuma aku harap lepas ni kita jadi lebih matang...kita bukan budak-buak sekolah lagi taw... >.<

MOOD : SEDANG MERINDUuuuu....tapi sapekah beliau? yang pasti, orang yang tak tau nak hargai cinta...hahahahaha!! [evil laugh]


ehem!!!!
 aku taw sekarang ni ramai yang tengah HONEYMOON kan! weee!
tapi kena engat, result tengah OTW tuhh!
jgn duk sukasuky gelak guleng-guleng jer!!
Time to sleep...gudnite all...have a nice dream yahh...~


zzzzzzzzz

No comments: