Saturday, 23 April 2011

again ?!

assalamualaikum...


erhhh tak cukup lagi ke selama ni... kenapa setiap kali duit orang hilang diorang mesti syak aku? kenapa? aduhai... muka aku ni memang muka curi duit orang ke? kenapa la mesti aku yang diorang syak? sedih jangan cakap lah.... sakit hati pun tak terucap dah ni. aku ingat aku nak lari jer dari semua ni. aku nak hidup sorang-sorang! mungkin macam tu lagi bagus? takdelah aku diorang highlight nama aku setiap kali duit diorang hilang! apa semua ni...!







aaarrrrggghhhhhhh....!!!!

tension la siallll.... aku telan je apa pun yang orang cakap-cakap pasal aku selama ni. tapi aku tak pernah pun nak berdendam ke apa ke. kenapa korang tak fikir perasaan aku weyh? tak pernah ke fikir duit tu mungkin terjatuh? mungkin salah letak? mungkin korang dah guna? tension doe macam ni!!!! mati lagi baik la weyh!!!! hidup sorang2 lagi bagus laaaaa....!!!!!!!

pasal duit hidup aku jadi tak tentu arah sekarang... hurmmm.... sedeyyyyyhhhhh!!!!!

2 comments:

Nurul Eiman Hikmah said...

laaaaa apasal diorang nk tuduh2 pulak...jelaskan kt diorang yang awak tak amik duit tu ok....

come visit n follow my blog at : http://nuruleimanhikmah.blogspot.com/

thanks!!

IchaMyraRahim said...

ni la manusia kak .
trpkse la tahan hati .
insyaallah nt sy cbe jelaskn kat diorang tu.

=(