Friday, 1 April 2011

aku dah tua? really?!! OMG!

assalamualaikum...


hooray! hooray! today is my birthday! cehh poyo betul har har har. nampak tak kat tepi niy?....NO APRIL FOOL TODAY PLISSSSS!!!!! hihihihiii...

bukan apa. teringat cerita lama dengan kawan-kawan masa sekolah rendah dulu... hari jadi aku paling meriah kot... har har har... macam2 cara dorang nak kenakan aku, and they did it! aku memang betul-betul terkena... maybe lepas ni aku mengharapkan birthday party yang normal? wakaka... gurau je, bertahun dah aku tak buat birthday party ni... kalau ada pun among family je la...


birthday kali ni... sambut sorang-sorang je?? tak lah... actually tak sambut pun.. uwwaaaa sedih nya... tak sambut langsung... plus, aku tak dapat free call from maxis! this is too much! huhuhuhu kesian doe kat aku, berjaga sampai pukul 12 pagi sebab nak call kawan-kawan, tapi last2 sampai sekarang takde nye maxis bagi aku free call... sedih! hurmmm =(

takpe, jom happykan diri sendiri hehe... aku selalu berangan nak hadiah ni, jeng3! 

  •  DISNEYLAND


kalau aku dapat pergi Disneyland ni kan, rasa macam nak jadi kanak-kanak balik!
bayangkan, tempat dia dah lah luas tahap 10 biji padang bola sepak, ntah2 lebih hahahaha
aku nak enjoy sepuas hati.... main permainan dia satu-satu....
heeee~
mesti seronok kalau dapat pergi, lagi-lagi dapat stay kat hotel dia yang mahal tu.
pehh...

  • SILVER PORSCHE CARRERA 

kalau aku dapat kereta ni, kompom melaram je kan, merayap tak ingat nak balik!
hehee ~ untung nya aku kalau dapat kereta ni free wakaka.
mimpi la ko aisha, nak dapat kereta free macam ni...
kereta sorong? yang tu maybe senang nak dapat?
hahaha.
  • LOUIS VUITTON






korang nak bagi ke? ha... kalau nak bagi cakap je aku terima dengan hati yang terbuka kot.
hahaha... aku tak mampu nak beli ni semua...
takat beli kat pasar malam boleh la heee~
 
  • MUGS









ha ni lagi 1, comel kan mug-mug ni? 
aku ada simpan beberapa janis mug yang kiut kat rumah..
memang fav aku kumpul mug-mug yang comel hehhehe.....
aku sangat berbesar hati kalau ada yang nak tolong tambahkan koleksi mug aku
yang sedia ada tu >.< ♥

  • iPAD

hell yeah ~
mahal ni... aku pernah guna masa kat rumah pak ngah...
best jugak taw hehe... game dia boleh tahan!
lepas tu boleh online and macam-macam lagi...
nipis and senang nak bawak pergi mana-mana...
well, officially, aku nak sangat ipad ni!!
plis plis plis! 
>.<
hmmmm apa lagi ya? perut dah membebel dah T_T nak kek!!! andai kata tinggal cupcake je pun aku tetap nak!!! har har har..... takpelah, birthday kali ni lain banyak, bukan lain sikit lagi dah... hmmm... aku nak akhiri entry ni dengan 1 doa.... 


-wassalam-

No comments: