Thursday, 21 April 2011

ku rindu dia....

assalamualaikum...

heeheeeee lama aku tak berblogging dalam ni rite. mish me hm?? wakaka. nonsense je aku ni. okay, untuk entry ni aku nak bagitahu yang aku dengan eira dah ok dah. and we all friend balik! sebulan lebih aku tunggu saat-saat ni. finally, its happen. ^^

aku betul-betul terkejut tengok dia still ambil berat dengan berita yang baru aje sampai kat telinga dia tu. and it's about me. aku.... aku ok je sebenarnya. but, aku ada satu rahsia yang tak pernah aku beritahu sesiapa setakat ni. and aku tak tahu macam mana dia boleh tahu pasal secret tu. shock giler weyh. huhu...... ada lagi rahsia yang.... arghhh banyak sangat rahsia sebenarnya, =) .

har har har. takpelah. walaupun mungkin kitorang tak kan serapat dulu, at least dia dah tak benci kat aku lagi. aku plak, masih boleh terima dia sebagai kawan aku dunia akhirat. aku sayang semua kawan-kawan aku. biar lah orang kata ayat ni klise sangat, aku kesah hape? nguahuahuahuahuahuahuahuah.....

yang penting sekarang, persahabatan ni tak boleh terputus lagi walau apa pun yang berlaku. aku sayang dia macam adik aku jugak. tak pernah benci dia walaupun selama sebulan ni banyak kata-kata hinaan yang dilemparkan pada aku. bagi aku, tu satu kenangan hahahahahha ingat senang ke nak tengok true colour kawan-kawan kita?

pengalaman mendewasakan seseorang kan? [O.-]

No comments: