Friday, 1 April 2011

Penantianku Berakhir Di Sini

assalamualaikum...

tak dapat tidur...why? why? arrrgghhh....tensionnya aku....plisss! nape aku tak leh tidur...nape? nape?! &8=0@$#%@#^((*)&%!!!!

huh...aku in mopetz, nampak kak zie, ikhwan, tahh sape tahh lagi...then abg aku c amirul....hahaha...sengal betul dy...sempat buat aku tersenyum walaupun aku tengah kusut macam ni...ouhh ye! kenapa aku kusut ni? ntah lah...otakku tepu di pagi yang hening nihh hehe...

aku happy! sebab?? nak balik JB dah....

aku sadsad! sebab?? still tak dapat contact iz....

aku keliru! sebab?? tatao nak stay mane nanti...

aku kecewa! sebab?? iz tak contact aku langsung....

aku pilu! sebab?? tetibe rindu kat mama...(aku nak ziarah kubur mama nanti...teringin sangat)

hmmm ni kot yang aku rasakan sekarang ni? ntah la...serabut! kusut! bila aku sorang-sorang, kat tempat yang sunyi tanpa sebarang makhluk tak berekor, aku akan jadi macam ni....cewaahhh ayat tak ley blah :)

aku rasa penantian aku cukup sampai sini? dia tak kan muncul...percayalah aishah, dia akan terus menghilangkan diri, dia dah lupakan kau sayang....weeee! giler la....hurm walaupun aku cakap yang aku dah tak nak tunggu dia lagi, tapi hati kecil aku mengatakan yang sebaliknya...

hati kecil aku cakap, dia nak terus menunggu....walau juta-juta tahun sekali pun....tapi kenapa? fikiran aku plak cakap nak watpe kita menanti orang yang tak sudi? seolah-olah menanti buah yang tak kan gugur....yeahh, hati dan pemikiran aku bercanggah...bestnya....semuanya gara-gara iz, lelaki yang beri aku kebahagiaan tapi dia jugak yang semai rasa sakit ni...

mana satu perlu aku ikut? kata hati atau logik akal?! arghh feninx tahap ampeh! wahai hati, wahai otak yang tak cukup geliga, tolong lah bagi kerjasama yang padu?? plisss! aku dah cukup tertekan niii...(cewahh ayat tak ley blah giler ar) hehehe...

aku keliru....patut ke aku terus menunggu dan biarkan hati ni terus berdarah? atau pun lupakan tentang dia dan hentikan penantian yang sia-sia ni then bina hidup baru....?

(draft : 02/02/2011, 02.02am)
hurmmm . . .
 

No comments: