Tuesday, 24 May 2011

Biar betul ?

Assalamualaikum...

Hell... Apa motif awek dia mesej aku macam tu? Arghh ko pergilah jaga pakwe ko bebaik... Aku tak pernah pun kacau hidup korang. Aku bukan kenal pun ko sape!! Tak nak kenal pun taw tak! Demmmmnnnn...

Ingat ko sape arr nak mengacau hidup kengkawan balak ko? Behave sikitla girl.. Memalukan betul peragai ko ni taw tak? Aku post entry macam ni bukan sebab nak burukkan ko tapi aku betul-betul geram dengan ko!

Maaf entry kali ni agak emo, kalau korang tak nak baca just skip... Hell... Bengang tahap gaban dah ni...

Wei perempuan, kalau ko perempuan mesti ko ada maruah dan harga diri betul tak? Tak payahlah nak buat kerja bodoh nak laga-lagakan aku dengan balak ko.. Aku kenal dia lama dari aku kenal ko and FYI, kitorang memang rapat till ko masuk dalam hidup dia paham tak?

Aku sendiri tak pernah ada hati dengan balak ko tuh. So jaga dia bebaik sebelum orang rampas pakwe kesayangan ko tu *yang pastinya bukan aku... sebab kalau ko masih nak jaga tepi kain batik orang sape-sape pun takkan tahan dengan ko. hmm termasuklah balak ko tu.

Aku masih lagi bersabar walaupun kebengangan sekarang ni dah capai tahap kritikal... kalau ko TERbaca, PLEASE STAY AWAY FROM ME! Muakk giler lah.

Korang-korang ni, pernah tak alami apa yang aku alami sekarang? Apa nak buat? Dalam otak aku ni cuma teringat nak cili mulut dia & potong jari-jemari beliau serta bakar rambut dia biar dia sedooo... Kejam.

Kejam lah ko buat aku macam ni. Aku sikit pun tak kacau korang taw tak. Jahat betul la. Buat hal sendiri-sendiri pun masih lagi ada yang tak puas hati. Dah lah stop kacau aku & semua member girl balak ko. Balak ko sendiri dah bagitaw yang kitorang takde pape ngan dia kan? yang peliknya, ko nak melebih-lebih nape? Sod. Arghh...

kalau balak ko ada cite pape pun pasal aku, tu semua kisah dulu. Kisah 2/3 tahun lepas. Stop mengungkit seolah-olah benda tu berlaku sekarang. Aku ada my own life dan dia ada his own life, so ko jangan jadi perempuan penyibuk, boleh kan?

Hell....


No comments: