Friday, 27 May 2011

Hang wif 4A's


Assalamualaikum...

Yay cuti 2 sem dah start!!

2 weeks yu... ai ingat ai nak kerja dengan baba lah... in the same time dapatlah ai tolong baba...

wee... memandangkan esok dah start cuti, so aku, Fifi, Tika, & Atul masing-masing dah plan nak pergi karok reramai heee... best! kitorang just karok kat Tiram Mart je lah... Malas nak pergi jejauh (padahal bajet kureng) huahuahua... takpe lagipun kat situ ada promosi, 1 jam RM5... ok pew?? Ok an?

macam-macam lah lagu yang aku nyanyi... kitorang nak sorang satu bilik, so takdelah berebut & tak memalu gitue nak nyanyi sampai terkeluar anak tekak pon bley haha.. takde hal nye... memula pening gak aku, dah pilih lagu tapi takde suara pun? rosak pe? haha. last-last aku panggil akak kat kaunter tu mintak tolong, dia kata volume tak kuat. ecehh.. wat malu aku je...

lagu favourite aku, My Immortal by Evanesence, Just The Way You Are by Bruno Mars, Grenade by Bruno Mars, Party Like This by V.E, U Smile by JB, Jar of Hearts by Christina Perri, Hurt by Christina Aguilera, Un-break My Heart by Toni Braxton, Jangan Pernah Berubah by ST12... banyak lagi sebenarnya.. tu pun tak sempat nak nyanyi semua sebab kitorang bayar satu jam aje...

Masa tengah nyanyi lagu My Immortal, Un-Break My Heart & Just The Way You Are tu, hati aku sebak tetiba... nasib baik bilik sorang-sorang... memang aku layan feel gila kot... Teringat kat Mr. Pinokio... Semua tu lagu kegemaran dia... Kitorang pernah nyanyi lagu tu sama-sama masa karok kat RB... Perghh memory paling berharga bagi aku masa kitorang still a loving-couple dulu...

Arghhh tidakkkk....!!!!!!

Rindu dalam hati ni tetiba membuak-buak tahu tak... Rasa macam nak peluk dia kalau dia ada depan mata aku... Tapi yes ai know, mustahil... Dia dah tipu aku, tak mungkin aku akan kembali pada dia lagi...

Lepas tu, aku try buang semua kenangan antara kitorang... Aku pilih lagu rancak sikit... But still, rasa sedih tu ada... Haha tetibe jer terdetik rasa menyesal dalam hati sebab pilih lagu tu... apa nak buat, dah aku pun minat lagu yang sama...

Pssssstttt... nak tahu tak? Afifi nyanyi lagu raya.. hahahahaaha dah tak sabar nak raya agaknye tu... kelakar betul... sampai Atul pun menyibuk nak nyanyi lagu tu...

Then kitorang pergi makan kat MCD... kat situlah yang best,,

kalau berborak dengan si Atul ni, memang tak boleh nak seyez... betul aku tak tipu... apa yang dia cakap tu selalu sangat buat kitorang gelak sampai nangis-nangis... hahahaa...

Paling tak boleh blah, dia cerita kan balik pasal persembahan kumpulan Sepah kalau tak silap aku lah (sorry takde astro), part gigi taring tu. benda tu kalau tak lawak pun, bila keluar versi Atul terus sakit perut tahan gelak. hahahahahhaha... aku yang duduk sebelah dia sampai tak boleh nak habiskan Quarter Pounder with Cheese tu sebab takut tak dapat telan punya pasal... gila hampeh.. hahahhahaha...

lepas makan jer kitorang pun berposing kat McD punya signboard tu. Yang bengangnya, ada abang tu bawak Myvi silver lau tak silap aku, dia hon-hon kitorang lepas tu siap lambai-lambai lagi... gila ke hape, kenal pon tak noqssss... nak lambai-lambai plak abg brader ni... haishh...

kang kitorang lambai versi Usop Wilcha kang baru taw...

masih lagi berposing, dua orang makcik ni tegur kitorang, "nanti jangan lupa masuk FB taw!" pergghh dasatttt la makcik ni, hahahaha. kitorang plak "ye2" kan aje la... memang tergelak-gelak jer sebab macam-macam yang jadi kat kitorang tadi...

dah penat berposing, tiba-tiba Afifi cakap, "eh tu bukan kereta abang yang lambai2 kat kita tadi ke?! Eeee malunya! Ntah-ntah dia tengok jer kita posing-posing dari tadi!!"... aku, Atul & Tika pun ape lagi, terus pandang kat kereta yang Afifi tunjuk tu... lepas tu nak taw ape? Abg brader tu boleh lambai2 lagi kat kitorang.. takde kerja ke asyik melambai jer... hhahahaha.... Bengang punya pasal cepat-cepat kitorang masuk dalam kereta...

Kitorang tunggu je nak tengok abg brader tu blah ke tak... tup-tup dia lalu depan kereta aku sambil hon 3 kali... wow abg brader, yu ni buat kitorang malu jer huahuahuahua... seb bek dia blah... rupa-rupanya dia perhatikan kitorang dari tadi..

bahaya betul kalau dia ada niat jahat kat kitorang kan? tapi kalau perhatikan perempuan lama-lama sangat pun jahat gak tu... dosa... yelah zaman sekarang jangan harap dapat jalan-jalan dengan tenang... mesti ada jer hal yang berlaku... walau ape pun, kitorang bersyukur sebab diorang just duduk dalam kereta and tak turun jumpa kitorang... takut ada hal-hal buruk terjadi...

to abang brader 2 orang yang duk perhatikan 4 orang budak perempuan form 6 kat McD Tiram Mart, please beware... cehh hape aku merepek ni.. takdelah... just nak bagitaw, tak bek perhatikan anak dara orang macam tu haha... segan jadinya tadi...

P/S : 4A's mewakili ...........


Aishah


Afifi


Atika


Atul

Ekceli tujuan kitorang hangout ni sebab Afifi nak berhenti sekolah so masa ni je yang mungkin kitorang boleh lepak sesame... tak taw masa lain nanti sempat lagi ke tak... just, lupa nak bawa tepung nak baling kat Afifi hahahah...
 Jom cekidaut gambar-gambar kitorang =)

No comments: