Friday, 6 May 2011

Kecewa Melanda ~

assalamualaikum...

ce baca ni.. baca.. baca... jangan tak baca plak..!

NO. KAD PENGENALAN/MYKAD : 930401015838

NAMA : AISHAH AMIRA BINTI ABDUL RAHIM



--------------------------------------------------------------------------------



Dukacita dimaklumkan bahawa anda TIDAK BERJAYA

dalam permohonan kemasukan ke IPTA bagi Sesi Akademik 2011/2012.



Rayuan adalah melalui aplikasi e-Rayuan sahaja dan boleh dicapai mulai 06 Mei 2011 jam 12.00 tengah hari sehingga 16 Mei 2011.



Aplikasi e-Rayuan : https://online.mohe.gov.my/upu/online1112/spm/rayuan.html

Harap Maklum





--------------------------------------------------------------------------------



Sumber:

Bahagian Pengurusan Kemasukan Pelajar, Jabatan Pengajian Tinggi,

Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia


okay, nak nangis jap!!!!

isk isk isk... sampai hati mu ~

takpe lah aku terima dengan redha huhu. nak buat macam mana dah result aku memang teruk. memang padan la muka aku sekarang.

aku nak lepas geram jap ~ sila tutup mata kalau tak nak baca. tapi pastikan anda tidak memandu.
argghhh kalaulah aku belajar betul-betul dulu mesti result aku tak teruk macam ni!!!

kalaulah aku pikir mase depan dari awal takde nya jadi macam ni!!!

kalaulah aku ni tak leka dengan semua benda confirm aku dapat buat yang terbaik!!!

kalaulah ! kalaulah ! argghhh !!
hmmm tu la dunia sekarang... benda dah jadi baru nak menyesal... manusia memang tak pernah berubah... perkataan 'kalau' tu dah macam satu kemestian bila apa yang kita dapat tak seperti apa yang kita harapkan betul tak?

macam aku ni, aku tak kan berfikiran negative walau pun benda tu tak sama macam apa yang aku nak. aku tetap akan berusaha lagi. yahahaha. aku tak mudah patah semangat doe... pengalaman banyak mengajar aku supaya terus bangkit dari kegagalan...

ingat tu!!!!

ha... nampak jer steady gila bapak. tapi dalam hati tak taw plak tengah kecewa tahap gabannn derrr... tipu la kalau aku cakap tak rasa pape bile permohonan tu ditolak. mesti rasa kecewa punyer doe.. penat-penat perah otak last-last takde pape...

ish, tapi aku tahu, rezeki ada kat memane. kalau kita pandai cari dan gunakan setiap peluang yang ada tu takde hal lah... mungkin bukan rezeki aku kat sini kot? tapi tak salah kan kalau aku cuba jugak...

sobsobs.... ~
kegagalan bukan pengakhiran kepada sebuah kehidupan tetapi ia merupakan satu permulaan bagi hidup seseorang tu~

2 comments:

hans said...

rezeki ada dimana2

Aishah Amira said...

yup hans ^^"

TQ ~