Tuesday, 24 May 2011

My Girl ~

Assalamualaikum...

Terkejut lah weyh bila Afifi kata dia nak masuk poli and this week minggu terakhir dia dengan kitorang kat SMKUT... wahh sedihnya nak berpisah ni... Dia tu kawan baik aku since kitorang darjah 6 kot =) then terpisah bila masuk high school... terpisah sepenuhnya bila masuk form2... sebab masa form 1 kitorang masih lagi rapat walaupun dah tak sama sekolah cuz kitorang satu kelas dalam darjah khas Sekolah Agama Bandar Tiram...

3 minggu kitorang ke hulu ke hilir bersama... Tetiba dia kata nak berhenti sekolah bila dapat panggilan masuk Politeknik kat Shah Alam... huuu aku ingat nak hasut jer budak ni biar dia stay dengan kitorang... tak payah masuk poli hahahahahha... bukan dia sorang yang aku, tikah & sherah hasut, tah dah berapa orang yang kitorang hasut tah... biarlah... berat jer hati ni nak berpisah untuk kali kedua tahu tak...

tapi dah rezeki dia masuk poli =)

aku cuma boleh doakan dia berjaya dunia & akhirat... sahabat kan akan sentiasa mendoakan sahabatnya yang lain... So awak jangan risau Fifi, doa kitorang always mengiringi perjuangan awak kat Poli tu.. hehe..

Dia pergi bulan sebelas nanti, yelah lama lagi tu. Tapi port kitorang nak berjumpa cuma kat sekolah jelah sebab aku jarang keluar pergi rumah kawan-kawan... kadang-kadang tu terlupa mana satu rumah dia hihi... Dah lama tak menjenguk sebab tu lah boleh lupa...

Fifi oooo Fifi..
Nanti dah kat Shah Alam tu jangan lupakan kitorang pulak k...
Ingat!!!! BFF taw...
Kalau lupa siap awak!!!
Kiter datang baling tepung kat muka awak nanti =P

No comments: