Wednesday, 11 May 2011

Yay !!

assalamualaikum...

esok kumpulan 6 yang dianggotai oleh aku, Mila, Nazri, tah sesape tah lagi yang pasti ada 10 orang kesemuanya kena perform satu persembahan yang mantap lagi best gitue. Tapi tu hanyalah angan-angan semata-mata ye kengkawan. Group aku ni kena buat something bout NYANYIAN. So sendiri mao ingatlah. Sape plak antara kitorang yang pandai nyanyi?

har har har. Untuk tak memalukan diri sendiri juga nama kumpulan, kitorang decide untuk buat lakonan tanpa suara dalam masa yang sama 4 orang daripada kami kena nyanyi. Heheh. Bajet suara aku sedap la ni an.... Nak yanyi kemain lagi, bila suruh berlakon terus jadi kayu pokok ara. Peh.

Tapi aku kesah hape. Asalkan aku tak berlakon. Arghh tak nak la berlakon. Aku tak pandai. Kang time-time kena serius aku gelak-gelak plak. Lepas tu terus jahanam kitorang punya persembahan hahahah. Tapi tu semua tak penting lah. Yang penting aku happy sebab ahli-ahli group aku semuanya sporting. Sumpah sporting doe. Walaupun aku tak kenal diorang semua, tapi tu tak bermakna kitorang tak boleh bekerjasama dengan baik betul tak???

Leader team kitorang, Si Nazri tu pun ok. Best. Dia terima je apa pun idea dan cadangan dari kitorang. Eiii best lah dapat kawan macam tu. Dah lama aku nak kan kawan-kawan yang sporting macam tu. Idea kesuluruhan persembahan kitorang adalah idea ori Si Munir. Munir ni budak lama sekolah ni. Bukan macam kitorang semua, budak baru lagi. haha.

Idea dia boleh tahan la. Ada unsur kelakar, serius, sedih, and banyak nilai murni serta nilai moral dari cerita tu. So tanpa membuang masa kitorang terus je bersetuju dengan idea budak sorang ni. Hahaha. Esok nak kena buat rehearsal. Lusa baru perform betul-betul kat atas pentas masa majlis penutup. Dupdap tetiba an.

Kumpulan 1 & 2 dikecualikan sebab Cikgu Gadaffi lantik diorang sebagai AJK Majlis, maksudnya diorang kena uruskan segala persiapan sebelum dan selepas majlis tu nanti. Yang tinggal cuma kumpulan 3 hingga 10 je. Means ada 8 group lagi yang akan buat persembahan.

Takpe kita tengok je esok group mana yang terpilih ye huhu ~ semangat nak buat kerja bila semua ahli kumpulan bagi komitmen yang boleh dikatakan mantap ni. Yay seronoknya. Tak sabar nak tunggu esok!!!

3 comments:

hans said...

semoga berjaya
:-)

Aishah Amira said...

TQ hans =)

Aishah Amira said...

oops TQ hans .
alhamdulillah dah berjaya dah pun hehe
:)