Tuesday, 28 June 2011

Tak tau nak letak title ape???

Assalamualaikum...

Jom layan lagu ni jap ! =)

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Saat kau jauh di sana...

Ooo..

Gelisah sesaat saja tiada khabarmu ku curiga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawapan pasti
Entah sampai aku harus bertahan
Saat kau jauh di sana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiran ku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru

Hapus sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa ghairah
o..uo...
Banyak segala misi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai di sini
an buktikan pengorbanan cintamu untukku
Ku mohon kau kembali...

Cuba teka lagu apa ni? Tipulah tak tau! Mesti ramai yang dah tau kan...
Hari ni, aku kesepian... kikiki... Iz dah pergi KL dari semalam lagi..
Takde sape duk teman aku sms ke hape ke macam selalu...
Kat sana mana dia ingat yang kat sini ye tak?
Hobi aku di masa lapang selalunya mengarut-ngarut...
So tadi,
aku ada tulis satu surat untuk beliau...
Sebenarnya untuk aku simpan sorang-sorang je,
Tapi rasa nya takpe kot kalau aku kongsi dengan korang...
Dan lagu kat atas ni,
ada kena-mengena sikit dengan apa yang aku tulis...

WARNING!
Tak Payah Baca Kalau Tak Nak Baca...
Surat Ni Agak Emo Sikit (haha...)m

Awak,
Awak ada simpan rahsia apa dengan saya?
Awak kata antara kita tak boleh ada rahsia kan...
Tapi awak jer yang selalu berahsia dengan saya...
Kenapa yerk?
Hari tu, saya check henpon awak...
Nampak satu nama ni, sedap je comel je nama dia...
Tapi siapa dia ni wak??
Lain macam je saya tengok...
Maaflah sebab baca mesej awak dengan dia tanpa kebenaran...
Tapi saya memang nak tahu sape perempuan tu...
Tak payah bukak inbox, cukup baca kat sent item je...
Dari situ saya dapat taw sape dia pada awak...

Awak,
Saya mesej dia pakai number saya...
Sajer nak tahu dari mulut dia sendiri...
Dia tak reply mesej saya tapi dia call saya tau...
Gelabah saya dibuatnya,,,
Tapi kena jawab jugak, nanti apa kate dia kan??
Bila saya tanya dia dengan awak sape, dia cakap macam ni,
"Im his fiancee... U sape eh??"

Hikhik... Rasa nak pitam time tu jugak awak!

Tapi takpe.. Kalau dia mengaku dia tunang awak,
then apa salahnya saya mengaku saya ni CUMA KAWAN awak kan...
Hmmm... Ni ker benda yang awak duk rahsiakan tu?
Awak nak takut apa kalau saya dapat tau pun bukan saya marah..
Sekarang saya dah tau, ada ke saya marah awak?
Takde kan...
Marah dalam hati je ada... Haha..
Untung awak dapat saya tau?!!!
Saya ni jenis tak mudah marah walau pun hati saya terguris...
Awak tak rasa bertuah ker?
Ouhh saya lupe!
Sape lah saya pada awakkan...
Hikhik...

Awak,
Awak tau tak saya sayang awak?
Kalau awak tak tau, meh saya bagitau awak...
SAYA SAYANG AWAK SANGAT...
Dia pun dapat agak walaupun dia tak pernah kenal saya...
Awak yang depan mata saya selalu takkan la tak perasan?
Tapi,
Apa yang saya dengar dari mulut dia,
awak cuma nak pergunakan saya je...
Betul ke macam tu??
Ntah-ntah awak cuma berpura-pura mencintai saya tak?
Dia sendiri yang bagitau saya...

Awak tipu saya ye?
Awak curang belakang saya kan...
Awak tabur janji manis pada dia tapi tak pernah pun awak tunaikan...
Lelaki macam apa lah awak ni??

Bila saya cakap pasal dia, awak marah saya!
Awak kata awak cuma ada saya sorang
and awak anggap dia tak lebih dari seorang adik jer...
Tapi bila dengan dia,
awak cakap saya ni adik angkat awak...
Aik??

Awak nak apa dari saya sebenarnya?
Saya dah takde apa-apa tau...
Hati saya yang saya suruh awak jaga, dah pun awak calarkan...
Lepas ni mungkin terus hancur berkecai kot?
Apa lagi yang saya ada awak?
Awak plak,
mungkin awak akan tinggalkan saya untuk perempuan lain...

Awak,
Kalau kehadiran awak untuk kali kedua dalam hidup saya ni
hanya untuk menyakiti saya,
baik awak lupakan...
=(

Kalau awak nak tau la kan,
saya tak kisah kalau awak lebih memilih dia dari saya...
Sebab saya tak perlukan lelaki macam awak dalam hidup saya tau...
Tapi hakikatnya sekarang,
saya sayangkan awak.
Awak faham tak?

Saya tau la saya tak cantik...
Tapi itu ke ukuran cinta bagi awak?
Dulu awak pernah cakap,
kecantikkan wajah bukan segalanya bagi awak...
Tapi setelah apa yang berlaku,
boleh ke saya percaya semua kata-kata awak???

Semua orang kata saya bodoh sebab percayakan awak...
Erm...
Bodoh ke saya ni awak?
.....

Awak,
Maafkan saya...
Saya tau awak tak suka tengok saya menangis.
Tapi dah terlalu lama saya simpan airmata ni.
Kali ni saya menangis bukan sebab orang lain...
Tapi sebab awak...

Ya awaklah puncanya mengapa saya menangis hari ni..

5 bulan tanpa awak di sisi dah cukup buat saya merana...
5 bulan tu bukan sesuatu yang mudah untuk saya lalui...
Hati saya sakit sebab setiap hari saya menanggung rindu terhadap awak...
Tapi sesaat pun awak tak pernah ingat tentang saya kan?
Sebab tu dia boleh muncul dalam hubungan kita...
Bila awak kembali, hanya Tuhan yang tau betapa gembiranya saya.
Tapi nama 'Lyssa' dah merosakkan segala-galanya..!

Mungkin dia tak tahu tentang kewujudan saya kalau saya sendiri tak buka mulut kan?
Betul tak?

Awak,
Jujurlah pada saya awak...
Sape saya pada awak sebenarnya?
Di mana kedudukan saya dalam hati awak?

Kalau saya bukan sesiapa bagi awak dan tiada ruang untuk saya di hati awak,
Saya rela undur diri...
Saya akan hilang dari hidup awak buat selamanya...
Mungkin Lyssa lebih layak untuk berada di sisi awak...

No comments: