Friday, 1 July 2011

Rambut Baru aihhh !

Assalamualaikum...

Holla !

Eh aku rase kan macam baru semalam jer aku bermimpi yang rambut aku terbakar. Hakhak paling tak boleh blah dalam mimpi aku tu kan, rambut aku tetiba tumbuh macam nenek rambut kebayan. aihh pleasee la... Mintak dijauhkan yeeee...!!!! Tamo tamo macam tu... Nanti orang takot nak tengok aku huhu...

Pagi nye plak adik sedara aku makan chewing gum taw... yang paling annoying tuuuuu, dia boleh letak chewing gum yang dia dah kunyah-kunyah tu kat rambut aku... bloodyhell aku cakap kat dia kikiki kurang asam tol... terpakse lah aku potong rambut... =(


Sedihhh jerk kena potong rambut huhuhu T_T

Okay chow dulu wat masa ni !!

No comments: