Saturday, 30 July 2011

Eeiii geramnye sayeee!

Assalamualaikum...

Haish aku tak faham la... Tiap kali aku nak tengok follower aku, mesti jadi macam ni...


Bukan setakat kat situ jer... Kat sini pun sama!!


huh nampak tak? Nak crop tak boleh plak.. T___T Sedih nye... Macam mana eh kawan kawan? Susah la macam ni... Takut aku ada terlepas pandang mana mana blogger yang dah follow aku tapi aku tak follow dia lagi... Nanti ada plak yang kecik hati dengan aku kan... Tak nak la macam tu... Tak nak ye tak nak... Aip aip...!

Bukan aku sengaja tak nak follow korang.. Tapi aku tak tau laaa nak follow balik macam mana kalau aku tak dapat detect korang dalam follower aku... Sesape yang rasa rasa aku belum follow dia balik sila kaannnnn drop url blog korang untuk aku follow ASAP sementara aku tengah cari solution untuk problem nih...

wuwuwuwuwuwuwu....

Atau, sesape yang tau macam mana nak setelkan problem ni, mintak tolong sesangat bagitau saya yang masih rabun bab bab berblogging ni huhuhuhuhu... (T___T)

No comments: