Thursday, 28 July 2011

Encit Bobo Saya Demam ! Kesian Dia . . :(

Assalamualaikum...

Baru je nak menaip sepatah dua perkataan dalam New Post tetibe adik aku tepon....

Adik : "Akak katne??"

Aku : "Akak kat CC la.. baru je sampai ni, nape?"

Adik : "Amik adik jap boley tak?? Adik demam ni...."

Aku : "Ala kesian dia... Demam ye. Hm tunggu jap, jap lagi akak sampai..."

Haha... Kesian Encit Bobo saya sebab tetibe je dia diserang demam masa kat sekolah... My adik tecit molek ni jarang demam. Tapi bila sekali kena demam, hambek kaw... lembik terus... Tapi kali ni nampak macam ok je? Siap nak ikot aku lepak CC sebab nak main game hahaha... Adik adik... Demam pun sibuk nak ikot pergi CC..

P/S : Panas betul badan dia :(

1 comment:

EYFAalias said...

ala sian dia demam. hehe.get well soon :)