Saturday, 23 July 2011

Kepulangan Yang Ditunggu-tunggu...Jeng3x~

Assalamualaikum...

Ooohh di petang yang damai lagi mengasyikkan, tetiba aku teringat, 'dah berapa lama aku abaikan diari alam maya kesayangan aku eh???'... Rinduuu nya kat kamoo diari hehe.. Maaf yee sebab dah lama aku tak hupdate pape dalam blog nih. Well, ke-busy-an yang melanda sememangnya buat aku terpakse melupakan dikau buat sementara. Heheeh. Poyos ayat gua petang ni.

Ok, mungkin entry kali ni cuma nak maklumkan yang aku tak pernah lupa pasal blog aku ni, & walau busy macam mane pun aku tetap akan cuba curik masa untuk hupdate & BW ke blog2 lain. Dan jugak, berita yang menggembirakan aku, abang aku nak balik JB esok.... YAHUUUU...!

ye ye... abang nak balik... ye ye...

Heheeh... Kegilaan mula terserlah nampaknyer. & tak lupa jugak, saya nak ucapkan terimakasehhh buat SBK sebab sudi buat header blog untuk saya~ Ye, ni header ke-2 saya... 1 jer saya nak cakap, COMEL nyerrr...! ^^" ehm, and SBK, you're appreciated!!! hee~

ni dia . betul tak comel ? huhuu ^^"
Happy kan? Macam-macam suprises yang aku terima akhir-akhir ni. even benda tu kecikk jer, tapi aku appreciate sangat2.

2 comments:

SiBudakKurus said...

header tak kena dengan blog width yer..bagitahu SBK yer berapa blog width kamu..nanti SBK adjust..

SiBudakKurus said...

nanti ambil semula header ni kat SINI ea