Thursday, 28 July 2011

KHAIRUL FAHMI CHE MAT aka APEK kan dah bertunang ?

Assalamualaikum...

Semoga berkekalan....
Ha betul lah dia dah tunang. Tapi nape gossip gossip hangat macam ni boleh tersebar? Kalau takde angin masakan pokok bergoyang... Kalau takde cili takkan terase pedas betul tak? Aku sendiri terkejut dengan gossip ni. Aku tak nak lah sokong sesape dalam hal ni. Bagi aku, sama ada Apek atau pun Elia masing-masing mungkin ada alasan tersendiri dan hanye diorang & Allah jer yang tahu apa sebenarnya yang berlaku.

Cuma aku harap diorang boleh jaga hubungan yang dah diikat dengan tali pertunangan ni sebaik mungkin... Kalau boleh biarlah sampai ke jinjang pelamin. Setiap manusia ada kekurangan, tapi cube lah terima kekurangan pasangan kite tu dengan hati terbuka, bukan kerana terpaksa. Takkan la sebab kite tak boleh terima kekurangan pasangan kita semata, kita sanggup menduakan cinta dia macam tu je?


Tak salah kalau nak berkawan dengan sesape tapi jage la batas pergaulan kite tu. Sentiasa ingat & sedar siapa kita & kat mana kita berada sekarang. Khairul Fahmi retis dalam bidang bola sepak manakala Elia pulak retis dalam dunia blogging (Jejari Runcing), dua dua retis kot?? Kan tak manis bila benda benda macam ni terjadi... Orang akan cakap macam-macam, selagi takde kebenaran yang terbongkar.

Adat dunia & lumrah alam, kite hanya merancang, Allah jua yang tentukan segalanya. Apa pun, aku harap semua ni cepat berakhir... Buat keputusan yang terbaik antara yang terbaik, sebaiknya jangan sampai ada yang terluka... tu je la. Semoga hubungan Khairul Fahmi Che Mat & Elia akan berkekalan sebab aku lagi suka Apek dengan tunang dia daripada Apek dengan orang lain, tak kisah la Dalia ke sape ke...

Korang jangan lupe, malam ni ada game antara Malaysia menentang Singapura!! Aku doakan Harimau Malaya sentiasa menyengat!!! Hehehehehe... Sokong Harimau Malaya!

No comments: