Tuesday, 16 August 2011

For all Muslim

Assalamualaikum...
Salam 1 blogger,

Cuba korang baca ni ~

BEWARE!
Pemberian CD percuma yang bertajuk AHMAD'S DREAM motifnya untuk memurtadkan orang melayu ISLAM!!!! Watak lakonan oleh orang melayu yang berjaya dimurtadkan....Sebarkan kalau sayangkan ISLAM!!! Bahayanya kartun POKEMON. bermaksud' SAYA YAHUDI'. PIKACHU bermaksud ' JADILAH ORANG YAHUDI'. CHARMANDER bermaksud 'ALLAH ITU LEMAH'. (NAUZUBILLAH).

Jadi tolong Copy & Paste kepada semua umat Islam !!

Betul ke? Apa pun, aku harap kita sebagai umat Islam sentiasa berhati-hati ya.
Kadang-kadang kita tak tahu apa maksud setiap perkataan yang kita dengar, sebut, dan baca...
Tapi kita main sebut jer tanpa peduli tentang maksud disebaliknya.
Bagi kita yang tak tau pape, kita anggap benda ni hanya hiburan semata.
Tapi bagi mereka, ini lah cara mereka untuk menyesatkan kita.
Harap kita semua sentiasa dilindungi Allah SWT.

May God bless all of us...

Aku dulu pun selalu tengok natang ni...
Tapi sejak usia ku menginjak dewasa, aku tak layan dah benda-benda ni...
Huhu
T_____T
Seram tetibe...


Charmander

Pikachu
Artikel tentang Ahmad's Dream



1 comment:

NURUL AINI NORAZMAN said...

diowang ni sgt licik la,.umat Islam kene berhati2,.