Wednesday, 10 August 2011

Selamat Berpuasa =)

Assalamualaikum
Salam 1 blogger....

Lama dah aku abaikan blog aku ni kan? Huhu... Bukan sebab aku takde cerita nak dibuat modal, erk... tapi, aku takde masa nak online.. Biaselah.... Bebudak macam aku ni tak mampu lagi nak beli lappy sendiri ahahaha... Nak online, rerajin kan lah diri anda untuk menapak ke CC ~ xP

Sementara aku ada masa yang sangat ciput ni, aku nak ambil kesempatan ni untuk ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam, tak kisah la kat memana pun korang berada, semoga kita sentiasa dilimpahi rahmat di dalam bulan yang mulia ni. [walaupun dah terlambat, aku tetap nak buat ucapan jugak!!]

hehe... and thanks untuk blogger yang sudi menjengah dan meng-follow blog aku yang tak seberapa ni. Maaf sebab tak dapat nak follow korang balik dalam masa yang terdekat ni. Masa amat amat tak mengizinkan aku untuk berbuat demikian. huhu... apatah lagi untuk kembali berblogwalking... T____T

Maaf jugak sebab takde entry fresh dari aku dalam masa 2/3 minggu ni... huwaaaa....! Maaf kan saya T____T. ahak...

Sesi bermaafan ni akan aku lanjutkan sampai tiba hari raya nanti... Uhu!!! T____T Insyaallah, lepas ni aku akan lebihkan perhatian aku pada blog ni pulak.. Dah macam blog usang yang tak berpenghuni jerkkk... hurmm.. Takpelah, aku dalam proses mengumpul duit nak beli lappy ni... alang alang raya pun nak dekat, masyuk la sikit... ehehehehehehehehe...

Apa pun, jangan tinggal puasa ok!!!

4 comments:

ZWAN SABRI said...

slamat beposa kat Aisyah jugak... ;)

MySuaraBlog: Friend Page di Facebook

NasZ said...

selamat berpuasa kat awak gak.

MOHD NASER.com

Aishah Amira said...

Zwan Sabri & Nasz : thanx guys . :) jangan ponteng ponteng pose yek ~ hahax .

Kaki Wayang said...

TQ datang berkunjung ke blog Betol-betol Hangat yer..sebagai gantinya BBH dah follow blog ni..