Wednesday, 28 September 2011

B e s t . F r e n . F o r e v e r .

Assalamualaikum . . .
Salam 1 Blogger dan Salam 1 Malaysia

Heheh terbaca status kawan lama aku , (the best fren i ever had!) kat FB tadi .
Yeah . rindu zaman persekolahan !
Bila kita pakai kan uniform sekolah kat adik adik kita masa siapkan diorang pergi sekolah ,
sure lah terkenang zaman kita kita kat sekolah dulu kannn . 
Ohh aku pun rindukan kenangan tu semua .

Haiiisshhh . .
Aku pernah story pasal kawan kawan aku yang paling happening kat sekolah dulu kan .
Korang dah bace ?
Kalau belum , tekan >pararapapa< untuk baca okay !

Yeah yeah aku tau . aku tau .
Itu entry sememang nya pasal kesedihan aku yang terpaksa berpisah dengan mereka :(
Tapi sekarang , we're all back together !

Hiii . Bagus kan ?
thats mean , kami memang BFF forever .
Aku harap kitorang akan terus kekal sebagai sahabat .
Kenangan pahit manis tu semua ,
biarlah hanya sebagai kenangan je .

Tak mao dah terpisah berpisah dipisah ni .
Bukan senang nak lalui hidup tanpa seorang sahabat yang setia di sisi , betul tak ?
Betul la tu =P

honestly , aku tersangat rindukan korang .
Walaupun masing masing dah ke lain , sibuk study untuk masa depan ,
tapi persahabatan ni jangan la dilupakan ye .

Walaupun nanti korang dah dapat kawan baru ,
simpan lah kenangan korang dengan aku masa zaman persekolahan kita tu dulu okay .
Aku ? Mana lah aku boleh lupakan korang .
Kawan ketawa , kawan menangis , susah nak cari ,
Tapi aku dah tak payah cari , sebab aku dah ada korang =D

Thanx guys ^^"

Capie ♥

Aina ♥

Amiri ♥

Zainol ♥ - yang kanan ye -
Hisyam ♥ - yang baju biru sebelah baju merah tu -
Azlan

- c i a o -

8 comments:

NasZ said...

mmg best zaman sekolah dulu. terasa rindu plak.

MOHD NASER.com

Aishah Amira said...

@NasZ - kalau saya yang tak sampai setahun tinggal kan sekolah dah rindu , ape lg abg nasz yg dah bertahun tahun tu kan haha .

aanie said...

bestkan ada ramai bff....semoga persahatan korang kekal....follow sini jugak ye...

Aishah Amira said...

@aanie - tersangat best ! aminnn >_< thanx yea awak .

tyra-ssi said...

kawan sporting ja tengok . balas kunjungan anda :)

Ninie said...

Ninie plak follower ke-140...hihiks. Thanks for being the lucky no.500. Nanti ninie wat doodle utk aisha myra ok!!! Nanti Ninie inform...huhuks.

Aishah Amira said...

@tyra-ssi - ehem ehem boleh dikatakan sporting jugak la =P thanx sudi singgah sini >_<

@Ninie - ouhh betul ni nak buat doodle untuk Myra ? thanks so much ninie =D happy ~ tp , sorry ninie myra tak pandai buat doodle lagi , but , thousand thanx for being my follower >_<

ILA SYAMILA ♥♥ said...

hai comel. follow awak. 150th i think ;)