Sunday, 4 September 2011

First Giveway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia

Assalamualaikum....
Salam 1 blogger,

Myra nak join lagi 1 GA yang dianjurkan oleh TengkuNizam.Com
 ^____^


Comel tak banner ni? Ala ala cute gitu kan....

So, dipendekkan entry, ni adalah antara hadiah hadiah yang aku harap sangat dapat aku miliki
ngehngehngeh :))
 skema tak skema la ayat aku kan...





Wah kecur air liur tengok shawl shawl yang aku suke ni :))
suke wat koleksi untuk hari tua la katekan...
eh? LOL :D

Korang digalakkan follow para penaja hadiah untuk GA ni supaya senang kalau ada pape hapdet ker takdelah korang ketinggalan kan...
((:


LAST SEKALI,
PADA SESIAPA YANG BELUM JOIN,
KLIK SINI UNTUK JOIN
OKAY :)

number saya : 173 .


wish me luck :)

2 comments:

miss nurul said...

hye yunk.. sponsor dtg melawat pserta ga TN :) hee .gudluck yer XDXD

Aishah Amira said...

@miss nurul

ouh sponsor dah dtg melawat . harap2 tuah saye dh nampak di kaki ler hehehe :P