Wednesday, 21 September 2011

Myra's Belog

Assalamualaikum...
Salam 1 blogger dan Salam 1 Malaysia

Aku nak inform korang , 
Tak sampai 1 jam yang lepas ,
aku baru je create page untuk belog aku ni kat FB .
Saja untuk suka suka je sebenarnya :)

Tapi if korang nak LIKE sekali pun aku tak kisah .
Haha , ekceli , 
dah ade beberapa orang yang jadi mangsa kekejaman aku untuk mengeLIKE page tu .
Walaweyy . . hahaha sungguh kurang waras nampaknya aku hari ni .
Ahhhh lantak la ,
Papehal pun , aku mintak maaf kat korang dulu . HAHA ^^

Jarang aku buat kerja jahat camni ,
Sekali sekala takpe kan ?
Ape lah salahnya berkorban demi member ye tak ?
Kuikuikuikuikui .
Kesian korang kan kan kan kan kan . . .


Tapi kalau korang pun rajin ,
Pe kata korang tekan butang like tu jugak ?
Hehehehehehehehehehe . . . .
Tapi aku tak paksa laaaaa .
Tu pun kalau korang ni seorang yang rajin dan baik hati .
Huhueee . 

^^

Emmm ,
aku buat sekarang ni bukan ape ,
Takut lepas start belajar nanti aku takde masa dah nak mengadap blog manjang 
so , aku siapkan awal awal sebagai persediaan je .
um , ^^

Okay  ciao dulu !

No comments: