Saturday, 17 September 2011

Online Shop Adalah Best Untuk Shopping

Assalamualaikum...
Salam 1 blogger,

Ehem ehem, nasib baik aku tak terlepas pandang entry pasal GA yang dianjurkan oleh KZNabihah Boutique ni . Kalau tak melepas lah mak ngah huhuh .

Erm , yang buat aku terpikat hati nak join GA ni sebab hadiah hadiah dia tu .
hehehehehehehehe
Kalau nak tau , aku giler kumpul shawl !!
Ops , pecah rahsia kerajaan ku .

Well ,
InsyaAllah aku takkan lepaskan peluang nak tambah koleksi shawl aku ni hehe .
Harap harap kali ni aku menang .
Yela , GA sebelum sebelum ni yang aku join tu rase nye takde satu pun yang melekat .
Isk isk isk . . .
Sedih tahap cacing mandi peluh sebab kepanasan dek ekonomi global yang semakin merudum ni huhuhu merepek sambil makan kerepek plak dah . .

Okay , abaikan !!

Jom tengok T&C GA kite kali ni :


Nak tau antara hadiah yang aku tergila gilakan tu ?
Scroll bawah

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Opss , tak lupa jugak aku nak serta kan hadiah dari sponsor yang baik hati ni hehe ,


5th - 6th : Owl Necklace


Cantikkan necklace ni ? Hee . .

Okay DONE !!

Nak siapkan Blogshop plak sebagai memenuhi T&C GA .

Toink Toink Toink ! [Lesap]

2 comments:

cik bihah said...

hai2.. thankz join darling =)

Aishah Amira said...

@cik bihah

ur welcome sis :) teruja join ur GA hehe