Wednesday, 26 October 2011

Egokah Aku - Wali Band


Ku tak pernah merasa
Gundah di hatiku ketika dengan mu
Saat kau . . kau belai rambut ku
Sau temani aku , kau basuh luka ku .

Kini semua berlalu . .
Karna engkau tak memilih ku

Salahkah aku mencintai mu
Walau ku tau ku tak dihatimu
Egokah aku memiliki mu
Walau ku tau kau tak memilihku

Ku harap tuhan cabut nyawa mu
Agar tak ada yang miliki mu

Sadarkah kini ku tak rela
Iman ku telah sirna
Mimpi ku tak nyata

Kini semua berlalu . .
Karna engkau tak memilih ku

Salahkah aku mencintai mu
Walau ku tau ku tak dihatimu
Egokah aku memiliki mu
Walau ku tau kau tak memilihku

Ku harap tuhan cabut nyawa mu
Agar tak ada yang miliki mu

2 comments:

zareliqa afiqa said...

Best gak lagu neh kan.huhu~ sedey=.=

zana said...

wali band lagu semua best2... mahkota band lagunya yang tajuk angin pun best jugak. =)

saya tag myra.. sudi2lah ya jawab soalan saya yang tak seberapa tu.. =)

http://zana46.blogspot.com/2011/11/bila-ditanya-saya-akan-jawab.html