Sunday, 30 October 2011

Memori Di Shah Alam ~



Assalamualaikum .

Lama gak erh aku menyepi . Haha . Tak tau nak update ape lagi . 
Tapi masa cuti seminggu ni aku pergi Shah Alam , mcm biasa , rumah mak ngah :)
Ada Iqa , Kak Long , Edin , Faiz , Yah , Ema , Nabila , adik aku - Bobo . 
Meriah rumah mak ngah . Tido dalam bilik bersesak sesak .
Lepas tu , masing masing berebut nak guna laptop . Haha . Kelakar je .

Kitorang celebrate birthday Kak Long , then anniversary Mak Ngah & Pak Ngah , and birthday Ucu Shah Alam sekali . Herr ? Ucu Shah Alam ? Pelik ker nape kitorang panggil macam tu ?
Tak payah nak pelik sangat lah kan haha .
Kitorang ada dua Ucu , sorang kat JB , sorang lagi kat SA . 
Kang kalau sebut ucu je kang ade yang konfius plak kang .

Birthday Kak Long :

We all sambut kat SUBANG PARADE . 
Oke , first time aku jejak sana . Haha jakun ? Maybe :'D
Kahkah . Takde lah , just , fun je hang out ramai ramai .
Kitorang makan kat Pizza Hut . 
Ema , Iqa , and yang lain semua sibuk siapkan birthday card untuk Kak Long .


Before we all makan , we all pergi jengah MPH store kat 2nd floor kalau tak silap .
Diorang semua beli sticker yang comel comel untuk tampal kat card tu . 
Aku ada ushar satu novel tau , macam best je aku tengok kan . But , yeah I forgot the title haha .
Nanti aku ushar kat POPULAR plak lah . New arrival :D
Must be yang terbaik sebab kalau aku baca novel tu and ending die mcm hampeh , Grrrr , rasa nak ngamuk plak kan kan kan .

Lepas ushar kat MPH store , kitorang turun bawah balik and menuju ke Restoran Pizza Hut tersebut .
That time , Kak Long takde sebab dia kena amek Ucu kat Giant . And dia kena balik sekali bawak kereta dia sebab bila Ucu follow memang menyempit la kitorang kan . 
Better dia drive datang ke Subang Parade ^^

Kat sana , masing masing nak order haha tapi Mak Ngah just order yang simple simple jer .
Aku ? Kalau dah ke Pizza Hut tak sah kalau takde Garlic Bread & Mushroom Soup .
Itu wajib ada ! hehe .
Sedap wehhh ! Sape yang tak suka nie memang takde taste waaaa suke suki aku jer nak label orang macam tuh hahaha *dush dush dush 

Sumber : Google
Bila Kak Long sampai , Mak Ngah nak kitorang nyanyi lagu Happy Birthday kuat kuat .
Oke kak long , u're a big girl now . Watper nak malu kitorang nyanyi lagu kuat kuat hahahhahahaa 
padahal aku dah tergelak gelak tengok Kak Long , dia malu & ugut tak mau masuk kalau we all still nyanyi kahkah . 

Edin ? dia nak pujuk kak long masuk but at the same time dia sembunyi belakang tembok .
Ade ker patut ? Tak patut tak patut . Patut ke ? Tak kan ? haha .
Adik beradik sama je . Kelakar betul .

Banyak sebenarnya pic yang kitorang snap tapi . . . Aku tak tau nak upload cemaner haha .
Tunggu Iqa upload kat fb nanti baru aku publish semua pic tu kat sini urite ?

banyak gila kenangan ^^ nanti aku sambung story kat i-city plak !! 

So my dearest IQA , please upload semua pic tu ye sayangggg . hehe . 
Sorry if akak troubling u :(

1 comment:

E-qah97=D said...

hehehe... dear kak caca... kaklong dah upload dah pic tu...