Saturday, 15 October 2011

Please , Don't Hurt Them !!!!

Assalamualaikum .

Sedih gile tengok pic ni . .
Nak tau ? Bace cepat !!


The mother cat kept licking the kittens, hoping it would revive them. 

According to the family that adopted the stray cat, on the morning of the 11th when they heard the cat’s tragic cries, they rushed downstairs to discover this stray cat’s four kittens abused to death, and even placed in front of the mother cat.

The kittens’ bodies were covered with bullet holes, with blood all over. (T_T)

One of the kittens had its neck tied with a rope and elongated, its chest cut open, heart exposed, while the other three kittens’ heads were stepped on. 

REBLOG THIS PICTURE TO SHOW YOU’RE AGAINST ANIMAL ABUSE!
-
-
source: tumblr.

(T_T) Kejam !!


Abang abang , ahkak ahkak , ahdek ahdek sume , berdosa kita buat haiwan yang comel & tak tau apa apa ni macam ni . 


Macam lah kucing kucing ni kacau hidup kau kan sampai nak bunuh diorang !!


Dia ada mak yang sayang dia tau . Ke kau jeles sebab kucing kucing ni ada yang menyayangi ?


Kau takde mak ye ? Jeles dengan diorang ? WTH . .


Kesian mak dia tu . . Masih berharap bila dia jilat anak anak dia , anak anak dia akan sembuh .


Gilaaaaa punya manusiaaaaaa ~ 

4 comments:

Azura said...

sedih sgt tgok :'( mmg kejam

|| storie tentang miera || said...

SubhannaALLAH .
Semoga ALLAH membalas apa yang mereka buat .
Manusia yang langsung takde hati & perasaan .

Aishah Amira said...

@Azura - manusia tak berakal je yang sanggup buat mcm tu . hermm (T_T)

@|| storie tentang miera || - ye . semoga perbuatan ni berbalas jua suatu hari ni .biar dia tak lupa sepanjang hayat dia yang dia pernah buat sesuatu yang sangat kejam . (T_T)

mizz shaa said...

YA ALLAH.............
cdey nya.............
smpay aty mnusia2 ny...
mizzshaa benci owg yunk ckew ckytkn binatang......