Tuesday, 18 October 2011

Program Perumahan 1Malaysia

Assalamualaikum .

Hello peeps ! Sorry baru hari ni dapat hupdate entry .
Hehehehehe .
Aku agak bz la sekarang . Semalam kan aku kena pergi KKSI kan .
Tapi sekarang ni aku tak nak cerita pasal KKSI , aku nak cerita pasal hamba Allah yang bertuah ni .
Kenapa aku cakap dia bertuah ????
Sebab nya kan nombor dia yang pertama sekali Najib undi untuk Projek Perumahan 1Malaysia (PRIMA) , Presint 11 , Putrajaya , dua hari lepas .

PENIAGA pasar malam, Mohammad Norazam Azman Shah, 25, bertuah nombornya yang pertama diundi Najib untuk memiliki rumah Projek Perumahan Rakyat 1Malaysia (PR1MA) Presint 11, Putrajaya, semalam.

Ha kenal tak beliau ?
Hehe , aku pernah story pasal dia dalam entry aku yang lepas .
Story pasal anak sedara aku yang juga anak abang Azam . Ingat tak ? Ingat ?!!!
Tak ingat takpe , meh baca sini ---> Qaid Adam ye !!

Bertuah kan abang Azam ? 
Tak putus putus rezeki yang Allah turunkan pada dia .
Dapat Adam , dapat rumah baru .
Hehehehehehehee .

P/S : Tahniah abang . Get ready tau sebab lepas ni sure kitorang terjah rumah baru abang . Hiehiehie . Tahniah Kak Sue , tahniah Adam comel :))

No comments: