Monday, 3 October 2011

Saya Dah Terjah Semua Blogger Chegu Zubir

Assalamualaikum . . .
Salam 1 Blogger dan Salam 1 Malaysia 


Sambungan segmen Chegu Zubir ye tuan tuan dan puan puan .
Sape yang tak sempat join tu , takpe jom ikot saye terjah blogger blogger ni >_<

14. http://ainunqalbi.blogspot.com/2011/10/chegu-zubir-nak-kumpul-blogger-ikut.html
15. http://lieynanilaz.blogspot.com/2011/10/chegu-zubir-nak-kumpul-blogger-ikut.html

semalam saye sempat terjah 14 blogger ni je huhu .
Terpaksa stop sebab ayah marah tau lepak lame lame dalam cc ni ngee .
So hari ni , waktu ni dan saat ini , saye nak sambung terjah lagi 7 blogger yang lain okengg ??

16. http://hafizahnaminlovestory.blogspot.com/2011/10/chegu-zubir-nak-kumpul-blogger-ikut.html
17. http://sarahanafiah.blogspot.com/2011/10/pencarian-blogger-ikut-negeri.html
18. http://adeq-yoe.blogspot.com/2011/10/chegu-zubir-nak-kumpul-blogger-ikut.html
19. http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/10/chegu-zubir-nak-kumpul-blogger-ikut.html
20. http://cayob.blogspot.com/2011/10/segme-chegu-zubir-nak-kumpul-blogger.html
21. http://mohdnaser.blogspot.com/2011/10/chegu-zubir-nak-kumpul-blogger-ikut.html
22. http://gilerlahhhh.blogspot.com/2011/10/chegu-zubir-nak-kumpul-blogger-ikut.html

Blogger yang ke-23 tu , saye lah >_<

Saya dah terjah semua blogger . . . saya nak ke aktiviti seterusnya .

2 comments:

sarah hanafiah said...

kelass kau jah ,tenkiu sebab terjah ^^ .terima lah pantun 2 kerat :D

Aishah Amira said...

@sarah hanafiah - wahhh terbaikkk la pantun tu . miyaahaha . okengg , saye nak balas pantun ni . pergi shopping membeli belah , alaa takde hal lah . kikiki :P