Saturday, 5 November 2011

i-City Shah Alam



Assalamualaikum

Entri pertama dalam bulan November ^^

Adui lama dah tak online . JB dan aku rasa satu Malaysia nie , asyik hujan jer ! 
So disebabkan hujan , aku tak dapat nak keluar pergi cc huhu . Sodey !!
Hari nie , aku nak upload gambar gambar kat i-City . 
Jom layannnnnnnnnnnnnnn 

Sebelum masuk dalam ~ posing posing dulu . HAHA .








Kat dalam SNOWALK ~



































Dalam ni memang sejuk . Haha . 
Seriously aku ingat sejuk dia just like CAMERON HIGHLAND . 
But don't ever underestimate it .
Sejuk tahap duduk kat ALASKA kau tau , Ngeee .
Walaupun takde snow fall , tapi , tetap cantik :)

Aku memang tak boleh tahan sejuk ler . 
Bayangkan lah , we all semua pakai SELIPAR JEPUN je .
Okay , ekceli aku sorang yang pakai SELIPAR JEPUN --"
Wakakaka . Kitorang memang tak plan nak masuk sebab harga dia boleh tahan la .
Tengok sendiri la kitorang ni berapa orang yang pergi .

But , bila fikir fikir balik , bukan selalu kitorang datang kan . 
So why not , cuba masuk and feel it . Hehe .
Aku nasihatkan korang , kalau datang i-City , prepare kasut okeh !
Mana tauuu nak masuk dalam SNOWALK ni kan .

Ekceli kat situ ada sewa kasut but , tapi , errrr agak mahal la untuk deposit nyer .

Deposit untuk SEPASANG kasut but : RM 30
Untuk 2 PASANG : RM 50 .

Tapi , nanti bila dah keluar dari SNOWALK , kalau kita pulangkan kasut tu , dia akan bagi balance .

SEPASANG : RM 20
2 PASANG : RM30

Maknanya , harga sewa sebenarnya hanya RM10 jer ^^
Maybe diorang takut kasut but tu hilang / ada yang tak nak pulangkan , tu pasal mula mula dia charge mahal .

P/S : Nak berniaga kena pandai ^^


1 comment:

NasZ said...

wah..macam best je.