Friday, 9 December 2011

Another Quick Update ~



Assalamualaikum .

Yeah . Sejak masuk U ni . Aku dah teringin tahap gaban nak ade lappy sendiri .
Ok fine , tau le korang dah ade lappy sendiri hahahaha . Aku masih lagi jadi pengunjung setia perpustakaan dalam ni . Boleh dikatakan aku nak duduk depan PC ni dari pagi sampai ke malam !! Tapi nak buat camne , dah peraturan dia cakap cume boleh guna 2 jam jer , so , 2 jam je lah dapat online .

2 jam tu semata mata untuk buat task & assignment je ok . hehe . Sebab tu aku perlukan lappy untuk aku online mlm2 muahaha . Really need it T__T . Penat tau berjalan dari Kolej/Class untuk ke Ps . . Seriously . Memang semput aku tak baik2 le camni huhu . Tapi takpe , pengorbanan :DD

Ouhh ye , for followers (tak habis2 --") yang rasa Myra belum follow dier , kindly drop ur URL kat bawah ni so senang untuk Myra follow u back . Well , followers sangat berharga bagi Myraa !! :) . Kebanyakkan nye takde link so susah la Myra nak follow :( . Please please & please !! I'm so busy with my assignment & task & segala mcm program kat sini , sangat sangat penat & sangat sangat takde masa nak check satu persatu . Maaf dear T___T . Jadual sangat pack !!

Sebelum Myra mengundurkan diri , ade satu peringatan untuk kita semua .
Tak salah kalau nak share :DD

jika mereka sibuk mencari cinta,biarlah kita sibuk mencari iman..
jika mereka sibuk mencari pasangan,biarlah kita sibuk mecari keredhaan...
jika mereka menangis kerana kecewa,biarlah kita kita menangis rindukan ilahi dan dosa2 yang lalu..
jika mereka lebih cintakan manusia,biarlah kita cintakan allah rasul dan syahid...
jika mereka dambakan dunia biarlah kita dambakan akhirat..

3 comments:

ila said...

nice pringatan tu.

hope cepat2 la sis dapat leppy.

tapelah bkorban utk buad assgment kan

shiema sufian said...

Shiema singgah dari segmen Kami Blogger Gadis Melayu. Jom follow belog Shiema (:
http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2011/06/saya-blogger-gadis-melayu.html

AishaMyra said...

@ila - yeahhh hehe sis da tak sbr da nak dpt duit pt nie . hahahahahaha thanks dear :DD .

@shiema sufian - insyaallah myra follow nanti yea . thanks singgah sini ! jemput dtg lagi lain kali :))