Monday, 26 December 2011

Dapat Baby Baru !!!!



Assalamualaikum .

Yeahhhh akhirnya , masa yang dinanti nanti telah pun tiba . Masa apakah itu ? Masa di mana aku bergelar seorang mama !!!! Pheeewww . . Lega . Comel sangat anak anak aku tu . Sebenarnya ada 3 kesemuanya tapi unfortunately tinggal 2 je sekarang sebab yang lagi 1 tu umur dia tak panjang . Sedihhhh T_____T .

Ahaks . Mesti dalam kepala otaks korang tu dah tersusun bermacam macam pertanyaan kan ?
Ya aku memang belum kawen lagi . Tapi tak salah kan dapat anak sebelum berkawen ?
*kehkehkeh .

Aku belum bagi nama lagi untuk anak anak aku nie . 
Tak tau nak bagi nama apa . Kalau boleh biarlah nama tu secomel muka diorang kan .
Hukhukhuk . Saat saat aku menerima kelahiran anak anak aku tu , memang berdebar debar gila . 
Aku tak tau nak buat apa kot . Dahlah tak bagi signal langsung nak keluar . 
Tuptup dah terkeluar . neeeeee . Terkejut ft tak sangka . 

Hahahahahaha . . Tapi yang penting anak anak aku tu comel macam aku jugak .
*auchhh . . perahsantan manjang --"

Nak tengok diorang tak ? Jap jap . . tengah loading nie . .




Yeahhh . Comel tak mereka ? Wie . . Jalan masih merangkak lagi ( memang diorang merangkak pun kan ? err bukan ek ? ) --"
Size diorang hanya sebesar tapak tangan je sekarang ni . eee tak sabar nak tengok diorang membesar !!! Kehkehkeh . Tu ha mak dia yang sebenar , si Minah tu . Takut benor tengok aku pegang HP . Ala bukan nak buat pe pun . Nak amek gambar si kecik berdua tu je pun . Gedik lebih je si Minah nie kannn .

Tapi walau siape pun bapak dia ( tak dapat dikenalpasti ) aku nak ucapkan terima kasih sebab ko dah merogol Minah & buat dia bunting tetiba kan . Tapi takpe , yang penting , kepulangan aku kali ni disambut dengan kelahiran mereka berdua depan mata aku sendiri . Hahah happy makkkk !!

Minah kan , dia kan , kedekut nak mampus bila kitorang amek anak dia nak main main . Nanti bila anak dia meowwwww jerk terus dia amek bawak masuk bilik . Kurang ajar betol . Geram je aku . Ko tengok la nanti , aku culik anak ko sekor bawak balik hostel huahuahuahuahua . Padan muka ko kehkeh . Kejam betol aku kan ? Who care ? HAHAHA .

Ok fine . Haiwan peliharaan tak dibenarkan bawak ke hostel . Ala sesekali kita langgar peraturan tak salahkan ? Lagi pun , kucing ni kan common , kat mane mane ade , Hoho dah mula berfikiran jahat aku nie .
--"

Ok la . Over excited gile aku nie bila dapat anak baru . Arghhh damnnn !! Sampai baba gelakkan aku okenggg . Dia cakap apa tau ? "Nie baru anak kucing........" Lepas tu dia ketawa , ceittt ! Sabo jer lahhhhh jahhh oiiii . . :P

*ehem , jangan jeless ea . kite dapat anak baru dah . Awak bile lagi ? Hahaha . 

5 comments:

~~zAnAfAhMi~~ said...

Akak pun pencinta kucing..

Ninie said...

terkejut td...hehe...anak kucim upanya. Comel

Nadrah said...

comel :) nama die ape?

Marina said...

tahniah dapat anak kucing...

IBU AQIL said...

datang follow sini