Monday, 27 February 2012

Final Exam Is Around The Corner !!



Assalamualaikum ...


Huhu . Aku still kat JB .. Sepatutnye hari ni balik Melaka . 
Tapi lately ni aku jadi malas nak ke mana-mana bila dah kat rumah .
Aku buntu la weyh . Penat kepale otak ni duk fikir macam-macam . 
Hailaa .. nak buat camner . Memang perangai aku macam ni .
Datang je badmud dier , terus semua benda yang nak dibuat tak menjadikk ..

dah 4 hari aku skip kelas . 
Huduh benor pangai pelajar tak berapa nak contoh ni .
Asal takde mood jer skip semua mende .
Heishhh . Final Exam lagi seminggu lebih je .
Tapi boleh plak aku nak buat hal ye ? Bukan sengaja pun .

Aku betul betul takde mood .
Aku betul betul feeling sad .
Aku betul betul keliru .
Aku betul betul tatau nak buat pe sekarang nie .

*BerapaBanyakBetulDaaa...

Haihhh !!
Hati tak tenang ..
Jiwa tak tenteram ..
Fikiran melayang ..
Ya Allah , apekene dengan aku ni ..

Mana hilang cita-cita nak dapat DL ?
Mana pergi impian nak banggakan parents kau ?
Apa nak jadi dengan kau ni ?
Masalah baru sikit tapi kau ni dah kire overacting tau tak ?
Dah tak pandai nak setel kan masalah sendiri ke ?
Perlu ke sampai skip kelas bagai ni ?
Tak nak ke sekali tu buat mende yang orang suke ?

Heuheuheuheu ...
Tu la apa yang ada dalam kepale otak aku sekarang ni .
Tapi baru sikit je tu , ada lagi banyak .
Cuma aku tatau nak text macam mana lagi .
Pening la ... 

Ya Allah , bantu hamba-Mu ini ..

Aku tak nak gara-gara mood aku yang tak menentu ni ,
akan beri kesan bila aku mula final exam nanti . Risaunya ...
Hermmmm !

1 comment:

cahaya hidayah said...

Assalamualaikum...sabar yep..tenangkan hati dan fikiran..jika fikiran resah tak menentu..firstly mesti tenangkan hati...ambil wudu' dirikan solat...buat solat hajat dan taubat...mungkin terselit sesuatu di hati yang kita x perasan...baca quran dengan hati yang ikhlas...harus tangani dengan baik sebab syaitan melakukanpelbagai cara agar kita lemah dan gagal dlm hidup.
http://shahrunnur214.blogspot.com/2012/02/api-cinta.html