Sunday, 1 April 2012

(♡) 1 April 2012 (♡)



Assalamualaikum .

Alamak hari tua daku kembali lagi . eheh . Menyampah lah pulak kan semua orang sibuk update pasal April Fool la , Beware la , perhhh . Cuba la korang update pasal aku , yang semakin tua bila tiba tarikh ni setiap tahun , tak boleh ke ? *tangan ke bahu mata ke atas gitu*

Hek eleh , demand tak beragak --"

Ehem , pepagi lagi aku dah mengadap menatang ni . Mesti brader cc tu suka setiap kali aku datang sini . Yelah , aku tau lah aku ni cun , tapi kalau dia asyik senyum je bila aku datang , mana lah tak terperasan muka ni . Hoho . Takde makne nye . Mesti dia senyum sebab bila aku datang , aku akan duduk berjam-jam sampai panas kerusi kat sini . Lalala . Yang untung nya dia , tapi yang ruginya aku jugak . Apelah . 

Macam biasa , aku sambut birthday sendiri . Bangun pagi , gosok gigi , cuci muka , mandi , siap-siap pakai lawa-lawa , konon nak pergi breakfirst kat Italy dan lunch di Australia , tapi bila dah siap , baru teringat yang sebenarnya aku pakai cenggini nak ke mana je ? Hampeh tak ?

Last-last , aku tukar baju . Dalam masa nak pilih nak pakai baju apa tu , aku mengharapkan miracle datang . harap-harap ada la Putera Raja sesat nak ajak aku keluar hari ni , malas nak tukar baju sebenarnya . Tup-tup doaku dimakbulkan ! Syukran ya Allah ! Siapakah dia ? Jeng jeng jeng !


Dia belah tangan makan korang . Miahaha . Adik aku la . Dia ajak keluar pergi cc je pun , yahooo kemain aku kat rumah tadi , yelah orang nak belanja . Jangan nak perasan putera raja datang ajak keluar . Memang tak lah . Sebelah adik aku , sepupu kami . Jarang dapat jumpa dia . Alang-alang tu , biarlah aku abadikan sekali muka dia dalam entry aku kali ni , sebab dulu kitorang tersangatlah rapat (': . Sobsobsobs ...

Tu je nak cerita sebenarnya . Pagi masih muda lah ! Takde cerita lagi ! huhu . Kalau birthday mesti ramai akan wish kat Facebook je kan ? Aku pun same . Dapat banyak sangat wishes kat timeline . Ada satu wishes dari member baik aku , Capie , yang mampu buat aku rasa nak senyum sepanjang hari !!

Klik untuk tumbesaran

*Nasib baik aku jumpa dia bila naik sem 2 nanti . Selamat ...*

Yang ni plak wish dari abang aku yang paling sengal sedunia , sape lagi kalau bukan si Mirul ni kan . Wishes dia bukan buat aku senyum lagi dah , tapi rasa cam nak gelak guling-guling jer . Ya Allah kenapa lah aku dapat abang yang macam ni ? Yang selalu buat aku ketawa tak kira tempat & masa . Aku sayang kau lah Mirul ! Haha .

Klik untuk tumbesaran
Hehe . Best dapat abang macam ni . Walaupun lain bapak , lain mak , beza umur pun boleh tahan jauh , tapi dia sporting giler . Wah kembang la serba serbi dia jap lagi bila baca entry ni . Meluat la pulak . Haha .

So , tu je cerita dari birthday girl . Oh yer , exam hari tu alhamdulillah aku boleh jawab dengan tenang . Terima kasih untuk kawan-kawan yang sentiasa mendoakan aku ya >< !

Myra akan selalu ingat & (♡) korang !!
heeee ...(♡) 
Ingat jangan sambut April Fool , haram !
Sambut birthday takpe !
Lalalalaa ....

No comments: