Thursday, 18 October 2012

Final Dah Habis


Assalamulaikum .

Lega ! Alhamdulillah semester 2 dah pun berakhir semalam :P last paper iaitu ACC116 : Costing . Tarik nafas dalam-dalam . Macam tak percaya je aku dah jawab semua paper ?? Macam-macam jawapan jugak yang aku tulis kat kertas soalan tu kan haha . Macam-macam jadi dalam semester ni . Macam-macam ragam , macam-macam perangai , macam-macam masalah . Okay tajuk entry kali ni MACAM-MACAM . keh3 buruk !

Semalam habis paper , semalam jugak aku balik Johor . Rindu sangat kat baba , adik dan abang . Kau hadoo ?? :D Dan hari ni , aku dah keluar cari kerja . Hopefully dapat la kerja kat TGV Cinemas @ Jusco Tebrau City sebab aku dah selesa kerja kat situ . Sebab tu aku mintak kerja kat situ lagi . Korang nak ? Amri cakap dia perlukan 11 orang lagi . Heyy , Amri kawan aku start dari hari di interbiu lagi laaa :D

Sekarang ni aku betul-betul rasa tenang , bila tenang otometik aku akan happy ! Senang kan . huhuii . Dalam masa sebulan lebih dari sekarang , aku takkan tension , takkan stress , takkan pressure . Semua tu aku simpan sehingga bermulanya semester 3 nanti .Haa , dah start lecture nanti baru laa aku nikmati perasaan TSP ( tension stress & pressure ) sedalam-dalamnya . Sekarang masanya untuk menikmati hari-hari paling rileks sejak bergelar mahasiswi ni . Hamboiii ayat .

OK lah . Dah habis final haruslah berjimba-jimba dulu sebelum berdebar-debar tunggu result kan ? Jom ! ^^ 

Akhirnye dapat berhoneymoon di rumah sambil hadap xbox kesayangan :D


No comments: