Friday, 16 November 2012

Best Wedding Proposal Ever !!



Assalamualaikum .

Morning all . Mulakan hari anda dengan senyuman okay ! :D 
*senyum sampai nampak gigi . and say cheese !

Pulak . sape nak tangkap gambar . Ah takde-takde . Senyum jer cukup lah okay :) Eh korang , pernah tak korang terbayang macam mana pasangan korang melamar ? Mwehehe . Especially for girls la kan . Takkan kita orang perempuan pergi melamar orang lelaki ! Ewah-ewah . Walaupun zaman dah moden , tapi jangan lah sampai macam tu sekali .

So here's the video tentang the best wedding proposal ever . Gila romantik , penuh dengan kejutan and it was epic ! Kalau aku jadi perempuan tu , peh memang memori paling berharga dalam hidup aku lah . Entah berapa banyak duit yang dia habiskan untuk plan nak propose girlfriend dia nih (^_^)

Aku pun mula la berangan . Who knows future husband aku romantik gila macam ni , auww :D haha . Okay stop dreaming . kalau dia buat camtu , perghh tak dapat aku bayangkan , dengan dancers dia lagi , memang ohsemm habis ! Dah aku pun tak nak membebel banyak sangat . Lets take a look at this video :)

video

No comments: