Sunday, 18 November 2012

Staff Meeting at TGV Cinema



Assalamualaikum .

Selamat pagi semua . Masih ada yang duduk menghadap laptop masing-masing pagi-pagi ni ? Awat tak tido lagi ? Kalau tak boleh tido jum baca entry aku ni . Kali ni aku nak story pasal event kat tempat kerja aku pada malam Rabu lepas . :) Tapi sorry gambar takde tau . sebab semua gambar pada kawan-kawan . aku mane la ada camera , waima henpon berkamera pun takde . sobsobs !!

Okay ceritanya cenggini . Sharp pukul 7.20 pm aku sampai kat Jusco Tebrau City untuk menghadirkan diri dalam staff meeting di mana itu kali pertama aku datang staff meeting ni . Hoho kantoi :P Actually meeting start pukul 8 tapi aku kan staff yang punctual so aku datang 40 minit awal . Haha tu bukan punctual gila . Okay whatever ~

First of all , we all need to be in Cinema 7 untuk sesi meeting with manager . Sir Rahim yang baik hati dan handsome yang handle meeting . He's the one who standing in front and lead the meeting . Dia cakap tentang PUNCTUAL datang kerja . Yeahhh aku lah tu . Choiii :P . Ekceli banyak lagi tapi aku macam malas nak type panjang2 haha . 

Next , Sir David manage the lucky draw session . Dia pegang nombor lucky draw untuk diberi kepada kami semua . Part ni paling best . Hadiah tempat pertama dalam RM600++ okay . Juling mata aku time tu tengok price tag comforter siap dengan cadar as hadiah pertama tu . Dah lah lawa gila . Kaler pink lak . Even aku tak berapa nak suka kaler pink , tapi blog aku pink okay . Hahaw . Hadiah pertama goes to budak India . Tinesh nama dia :) 

Hadiah kedua pulak berharga RM559.90 . Hamboiii memang tau harga dia siap sen sen lagi . Sah sah lah hadiah tu aku yang menang . Auwww ! First time menang lucky draw seumur hidup , memang jakun sikit time tu . kehkehkeh . Menggigil badan aku time nombor bertuah disebut oleh Sir Rahim . I Lap You lah sir !! Haha . Aku dapat comforter jugak . Cuma comforter sahaja lah . Tapi syukur alhamdulillah . Bangga mak . Tak rugi aku datang meeting . Hahahahah . suka suka ! Comforter yang serious comfortable gila !! jangan jelly :D

Other staffs ada yang dapat pillow , baju lepas mandi tu , and macam-macam la . Semua jenama Jean Perry . Thanks TGV and Jean Perry :)


Next , kitorang bergerak menuju ke Arena Prima . apakah ??? Okay . Arena Prima ni tempat budak-budak berlatih & main futsal serta badminton . Tempat dia memang terceruk sikit sampaikan aku tak pernah tahu tempat ni wujud . Haiyaaa . Buat malu je haha . Sesat pulak time nak pergi situ . isk isk . Kat sini , half of us main futsal especially the boys and another half main badminton termasuk our managers . Seronok gila . Spending time with them like a big family yang sangat bahagia :) Ouh lupa nak cakap , untuk futsal , we all match dengan staffs TGV Bukit Indah . Hello , terror jugak mereka . Hehe .

Pukul 1 baru we all balik rumah masing-masing . penat jangan cakap tau . Dah lama tak bersenam lah katakan . Hehe . Tapi serious , salah satu moment terindah dalam hidup yang aku takkan lupa sampai bila-bila . Hope boleh join lagi lepas ni . Tapi tu la , next week aku dah nak balik Melaka . Bye bye TGV :(

- Bulan DEC dah start classes . Wish me luck -


No comments: