Thursday, 21 February 2013

... Let Me Rest Just For A While ...

Assalamualaikum


Tiba-tiba aku rasa rindu kat arwah mama .
Aku nak kongsi masalah aku dengan seseorang .
And I wish 'seseorang' tu adalah mama .
But yeah . Impossible right ?
Sumpah aku rasa nak menangis .
Aku dah tak larat .
Aku tak kuat .
The only thing I ever wanted is mama to be here .
Why must GOD take her from me .
Aku rindu sangat kat mama :'(
Sometimes aku rasa down gila .
Macam hari ni . . And I need her .
Tiba-tiba aku rasa tak diperlukan .
Tiba-tiba aku rasa jauh dari semua orang .
Tiba-tiba aku rasa terpinggir .
Tiba-tiba aku rasa give up nak hidup .
Ubat-ubat ni . . . really make me feel hopeless .
Aku rasa nak campak semua dalam Tasik TFF tuh .
Setiap kesakitan yang aku rasakan 
Semakin hari semakin membunuh .
Semangat aku semakin hari semakin hilang .
Mana perginya semangat aku yang tak mudah mengalah dulu ?
Entahlah . . .
Aku dah tak boleh kawal emosi aku lagi .
Sampai satu tahap aku rasa nak lemaskan diri aku sendiri .
Walhal aku dah pun lemas dalam kesakitan yang menjalar di setiap inci badan aku ni .
Semua orang jadi mangsa kemarahan aku .
Roommate aku , classmate aku , dan si dia tak terkecuali .
Sumpah aku tak niat nak marah sape-sape .
Jujur aku dah tak mampu nak kawal emosi aku lagi .
Aku penat .
Aku stress .
Kepala aku rasa berat sangat .
Aku nak tidur .
Tidur untuk selama-lamanya supaya aku tak rasa sakit lagi .
Supaya aku tak rasa penat lagi .
Supaya aku tak marah-marah orang lagi .
Hmm mula dah aku merepek .
Yes , I think I just need a rest .
I cannot bear this anymore .
One step ahead , then everything's over . . .
Aku perlu tenangkan diri .
Takpe kalau aku takde mama . . .
At least ALLAH is there for me .
Aku tau aku tak sendiri .
Dear mind , just think positive , will you ?
But still , aku rindukan mama :(
Air mata ni takkan pernah berhenti mengalir .
Kerana rindu ini tak pernah padam .
Hujan menimpa bumi mungkin akan terhenti .
Tapi hujan dalam hati takkan pernah terhenti .
Arrgghhh !!! 
Aku give up . . .
I need someone's shoulder to cry on besides me right now .
GOD , please don't make it harder .
I'm not strong enough to make it through .
Aku dah tak larat .
Mama . . .
Your daughter are dying right now .
She's not going to make it .
She almost give up with her life .
Where there's no you , there's no hope .
And there's no strength to help her going through .
Can I just , GIVE UP ?
Please say yesssss ...
And yeah , aku overdose lagi malam ni .
And I really hope my heart will stop beating .
My mind will stop thinking .
Let me rest . . . just for a while :)



#Hanya luahan perasaan di kala aku stress . Kedengaran hampir berputus asa ya ? Tapi Insyaallah aku masih lagi berfikiran waras .

No comments: