Monday, 11 February 2013

Selamat pagi ^_^

Assalamualaikum .

Di pagi yang agak hening ni , masih ramai lagi ke yang belum tidur ? Dari tadi ada saja yang menegur aku kat kotak chat tu (^_^) terharu sangat . Bila aku tengok orang lain buat entry baru , takkan nak diam je ? Eh eh . Haha . BW sudah , tinggalkan tapak kaki sudah , komen pun sudah . Tapi aku masih rasa tak puas hati . kenapa erk ? Ouhhh aku tau ! Sebenarnya aku tak boleh duduk diam tengok orang lain sibuk update blog . Aku pun nak jugaaa ! haha muka tak malu memang macam ni (>o<) .

walaupun takde mende nak tulis sebenarnya , tapi atleast boleh menambahkan bahan bacaan untuk korang kan kan kan . mwahahaa . Takpelah . Di sini aku nak menepek satu gambar yang berjaya buat aku tersenyum sepanjang hari walaupun setelah kejadian pagi :) harap mampu buat korang tersenyum juga okay !


Nama diberi : Shrek .
Ibu yang melahirkan : Minah .
Ayah yang membuntingkan : Tak dapat dikenalpasti .
Kegemaran : Bergaduh lepas tu lari ketakutan .
Kejayaan Setakat Ini : Berjaya mencakar muka aku selepas geram diusik . Grrr ...
Kelebihan : Comel dan Garang .
Kekurangan : Terpaksa buat muka sedih @ kesian kalau nak makan . kesian awak ... kalau tak kami tak layan .*GelakJahat*
Cita-Cita : Nak awek satu .
Harapan : Semoga sentiasa comel dan semakin comel .

6 comments:

Nana Liena said...

ahaha..selamat pagi..kita pun tak tidu lagi. sedih betul..hehe . sibuk post gambar at http://nanaownlife.blogspot.com/b/post-preview?token=4FNcxzwBAAA.71b8xnz5rOC-7S7wZ6CVqQ.fkPaTV9QBZ6TkU41uXg4ig&postId=3578825737097839233&type=PAGE

AishaMyra said...

@Nana Liena : pagi jugak ! hehehe . cantik2 la gambar tu semuaaa . bila awak nak post entry tu . hihi .

Puteri Afiqah said...

selamat pagi.. have a nice day :)

comellah kucing tu.. hee ^^

Dylla Abas said...

ok...biodata si Shrek tu mmg comel sgt! morning btw :)

AishaMyra said...

@Puteri Afiqah : have a nice day too tuan puteri ! xD . ahaa comel tapi garang okay .

AishaMyra said...

@Dylla Abas : biodata Shrek atau Shrek yang comel ? hakhak . Thanks Dylla :) .