Monday, 11 March 2013

Esok Hari Penting

Assalamualaikum

Sorry sekarang ni aku busy dengan study and busy update dekat blog baru :)

Klik ---------> SINI & support my new blog please !


So dengar cerita budak-budak ni , esok akan berlangsung satu majlis Anugerah Dekan dekat Dewan Bendahara UiTM Alor Gajah , Melaka . Fuhh detail aku bagi . Ha Nanie cakap kat aku , esok kena bangun awal ! Sebelum pukul 8.00 AM dah kena ada dekat sana . Haiyooooo . Awal gila . Selalunya kelas start pun pukul 8.30 and tu pun selalu lambat !!!

Nanie warning aku , kalau kau lambat aku tinggal !

Hehh macam tau-tau je tabiat aku suka bangun lambat pergi kelas ? Hahahaha . Tapi kan tapi kan , tiba-tiba rasa excited tak sabar nak tunggu esok sebab aku dah lama tak jalan atas pentas ala-ala model ni . Wakakaka ! Fuhh . Walaupun sebenarnya pointer aku sem lepas hanya cukup-cukup makan dapat DL , tapi ada terselit rasa bangga jugak la sebab akhirnya aku berjaya buktikan pada semua yang aku mampu capai tahap yang bagi aku , agak jauh dari kemampuan aku .

So kepada adik-adik semua , belajar rajin-rajin okay ! Tak kisah la korang dapat Dean's List ke , Principle's List ke , yang penting korang kena buktikan kemampuan korang tu . (bajet pandai sangat aku ni) . Okay laa . Doakan aku semoga esok semuanya berjalan lancar . ^_^

Dan semoga aku dapat bangun awal daripada biasa -___-" . Kalau aku dapat bangun awal maknanya aku berjaya buktikan yang aku mampu ! Haha okay fine . Takde motif pun cakap macam tu .

No comments: