Thursday, 6 June 2013

Aku dan Result

Assalamualaikum .

Sebenarnya ini entry tertunda hehe . Dah terperuk kat draft sejak result semester 3 aku keluar lagi . Lama dah . Berkurun kot . Kemalasan untuk menghupdate entry memang dah berada di tahap yang agak kritikal sekarang ni . Aku pun tak tau la kenapa ? Memang mood swing betul la . Heheh . Okey-okey . Panggilan UiTM dah semakin hampir sekarang . Hidup aku akan kembali semula menjadi seorang pelajar pada hari Ahad ni . Okey sebenarnya kalau ikut kalendar betul-betul hari Isnin tapi ... ah suka hati aku la . Wekkss !!

Masuk semester ke-4 , tak banyak benda yang berubah :) . Ada la beberapa perubahan yang aku dapat rasa tapi sikit je . Firstly , pointer aku . Herk ! Pointer memang berubah setiap sem pun kan ? Ada ke yang tak berubah langsung ? LOL . New semester , new pointer okay ?? So , pointer yang agak mengembangkan otot-otot hidung ini bila sekali lagi aku dapat Dean's List . hehehehehe . Syukur alhamdulillah . Naik pentas lagi kite sem ni erk . Nak sangat tengok sahabat-sahabat aku naik pentas sama-sama . Harap-harap sem baru ni kitorang dapat la naik pentas sampai runtuh pentas tu pun takpe okey haha .

Aku harap , akan ada Dean's List yang ketiga untuk aku semester ni . Amin . ^_^


Kali ni aku tak dapat kolej . Well , nak kecewa tapi salah sendiri jugak . Yang aku boleh terlupa nak mohon kolej tu kenapa ? Hahai . Terpaksalah aku duduk luar . Tun Fatimah dah tak nak aku lagi agaknya . Al-maklumlah dapat penghuni yang pemalas nak ikut aktiviti kolej macam aku ni . Teruk tak teruk ? Hahaha . Takpe , NR ni macam survivor sikit bagi aku . Kawan-kawan takde , pastu apa apa hal kalau sakit nak menapak tu memang jauh , pastu tak tau penerimaan housemate baru nanti macam mana , blablabla ... 

Apa-apa pun aku tak sabar nak balik Melaka . :) 

2 comments:

Maria Firdz said...

tahniah dik dapat anugerah dekan... :)

araamor said...

@Maria Firdz alhamdulillah kak maria . thanks :)