Thursday, 22 August 2013

Majlis Anugerah Dekan Dis2012 - Apr2013

Assalamualaikum .

Alhamdulillah , terima kasih untuk semua yang mendoakan kejayaan aku selama ni . Akhirnya tangan ini dapat mengenggam sijil Anugerah Dekan untuk kali kedua . Makin ramai classmates aku yang berjaya mendapat pointer 3.5 ke atas . Congratulations guys ! Keep up the good work yeah ! :)

Untuk classmates aku yang tak berjaya lagi tu , jangan sedih-sedih . Korang bukan tak berjaya , tapi belum berjaya . Berusahalah sehabis mungkin . Kalau boleh , aku berharap sangat kita semua dapat naik pentas sama-sama . Mungkin kedengaran agak mustahil , tapi mustahil bukan bermakna tak mungkin kan ? Kenapa tak ubah yang mustahil tu jadi kenyataan ? Seronok kei dapat naik pentas terima sijil . Korang tak nak merasa ke walaupun sekali ? ^_^"









Hihi seronok kan ? Ramai-ramai lepak sebaris hahahaa . Memang sebaris tu kelas kitorang je ada cerita dia . Wajah-wajah gembira apabila berjaya menyahut cabaran Dean's List . Harap-harap wajah-wajah ni jugaklah yang menghidupkan suasana di majlis anugerah dekan yang seterusnya . 


( Hanya mampu dapat 3.75 sahaja ! Syukur Alhamdulillah ! )