Friday, 22 November 2013

Tukar Lagi

Assalamualaikum.

Apa khabar? Aku bosan. Ya bosan. Minggu ni minggu terakhir cuti semester. Tak sabar kot nak mula semester baru. Tak sabar nak jumpa adik-adik junior yang mana tahu, bakal jadi pelapis Kelab Inspirasi nanti :) Dan aku tak sabar nak merasa duduk rumah sewa dengan kawan-kawan. Haha. Alhamdulillah ada rezeki dapat rumah kosong and tak perlu risau banyak benda sebab yang pastinya orang-orang yang aku kenal je akan tinggal serumah. Most of us adalah classmate. Ok tipu. Semua classmate. Havoc lah rumah tu nanti huahuahua.

Dan disebabkan bosan juga aku memulakan semua hobi lama aku iaitu menukar segala benda yang ada dalam blog ni termasuk url baru, nama baru, header baru. Sepatutnya tak boleh lah buat macam tu sebab bagi aku Nama Blog tu kira pengenalan kepada blog kita. Kalau asyik tukar je macam mana orang nak kenal blog kita kan? Sebab tu jangan tiru macam aku haha. Sebab tu lah blog aku tak pernah pun dikenali *sobsobs* walaupun sebenarnya aku dah mengabaikan blog aku di tahap kritikal heheh dan sebab tu jugaklah takde siapa nak datang menjenguk blog usang ni. Banyak sebab ok.

So here we go, header baru :


Kenapa Siapa Aku? 
a) sebab tumblr aku pun menggunakan nama yang sama : Siapa Aku. Jangan lupa follow tau.
b) sebab aku rasa nama tu unik. Orang nak kenal siapa pemilik blog tu dan orang tak tau pemilik blog tu pun masih dalam proses mencari diri dia yang sebenar. Awesome tak?
c) sebab nama tu pendek dan padat. 
d) sebab aku malas nak fikir nama lain. HaHaHa..!!! (sebab paling kukuh)

So ada komentarrrr? Oh yer, lepas ni nak buat shoutbox baru yang comel lagi santek. Stay tune okay. Lepas tu baru fikir nak buat apa dengan template ni. Tukar baru. Edit edit edit! 

Xoxo.

No comments: